Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه دوشنبه مرکز خبر حوزه، در این پیام خطاب به رییس جمهور منتخب ملت ایران، آمده است: اعتماد قاطبه ملت مقاوم و پایدار ایران اسلامی به جنابعالی به‌عنوان فرزند شایسته و خدوم و پاک دست و فساد ستیز مردم و پیروزی آنان بر همه ترفندها و شگردهای تبلیغاتی و رسانه‌ای نظام سلطه و ایادی آن برای ناامید ساختن ملت، بی‌شک از عنایات خاصه حضرت حق به انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه آن و مردمان مومن و آزاده این سرزمین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام اضافه شده است: ضمن عرض تبریک این اعتماد و انتخاب به حضرت‌عالی و اعلام همراهی و پشتیبانی دانشگاه بین‌المللی المصطفی با دولت جدید، به‌ویژه در عرصه گسترده بین‌الملل، دوام توفیق و تأیید شما را از خدای بزرگ مسالت دارم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران نیز در پیامی انتخاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رییسی از سوی مردم به‌عنوان رییس جمهور دولت سیزدهم را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: حماسه بزرگ ملت قهرمان ایران در ۲۸ خردادماه که در این برهه خاص و حساس کشور، تجلی وحدت و حمایتی دگرباره از آرمان‌های انقلاب اسلامی بود، دشمنان و بدخواهان را ناامید و وادار به عقب‌نشینی کرد؛ این هم‌آورد عظیم که به پشتیبانی ولایت فقیه رقم خورد، افتخاری بزرگ برای ملت شریف و مسلمان ایران ثبت کرد.

در این پیام افزوده شده است: اینک انتخاب حضرت‌عالی به‌عنوان ثمر ارزشمند، گران‌سنگ و افتخارآمیز این حماسه بزرگ را پاس داشته؛ مزید توفیقات جنابعالی را در گزینش یاران همراه، وصول به برنامه‌های راهگشا و حل مسائل و مشکلات پیش رو از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

این پیام ادامه یافته است: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران نیز که حامی همیشگی انقلاب است، از زمان اعلام اسامی داوطلبان تایید صلاحیت ‌شده تلاش کرد تا با استفاده از ظرفیت گسترده طلاب و روحانیون خواهر در سراسر کشور، از طریق برگزاری جلسات، نشست‌های حضوری و غیرحضوری، تبلیغ و گفتگوهای چهره به چهره و اطلاع‌رسانی و گفتمان‌سازی در بستر رسانه‌ای، ضمن معرفی شاخصه‌های کاندیدای اصلح، زمینۀ مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم آورد.

این پیام حاکی است: بانوان حوزوی که به سهم خود در تحقق این رویداد باشکوه کوشیده‌ و ضمن ادای وظیفه از طریق عرصه‌های فضای حقیقی و مجازی در میدان انتخابات به تبلیغ و ترویج مشارکت حداکثری پرداخته‌اند، به شکرانه این نعمت بزرگ جبهه سپاس به درگاه حق‌تعالی می‌سایند.

در این پیام آمده است: اکنون که ملت غیور به‌ویژه بانوان هوشیار و فداکار به وظیفه خود در پاسداری از نظام جمهوری اسلامی عمل نموده‌اند، در آستانه ورود به میدان جدید خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داریم، امید است با توجه به اولویت‌های بر زمین‌مانده عرصۀ زن و خانواده، جبران عقب‌ماندگی‌های این حوزه که علت‌العلل بسیاری از نقیصه‌های فرهنگی و اجتماعی به شمار می‌رود، مورد عنایت جدی قرار گیرد.

در این پیام تاکید شده است: تبیین، تبلیغ و ترویج ارزش‌های اصیل اسلامی مربوط به خانواده از قبیل فرزندآوری، مادری و همسرداری در جهت تحکیم، تثبیت و تعمیق اصالت خانواده در نظام اجتماعی کشور در کنار حفظ و حمایت از امنیت، هویت و کرامت زن مسلمان در نظام آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، محیط‌های شغلی و عرصه‌های فرهنگی، رسانه‌ای، اجتماعی و سیاسی، علاوه بر پشتیبانی از زنان، جهت نقش‌آفرینی کارآمد ایشان در عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بر اساس اقتضائات زنانه و مواجهۀ اصولی با امواج مخرب و ویران‌گر علیه این قشر تمدن‌ساز، از مهم‌ترین انتظارات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران جهت امعان نظر در حیطه مسائل زن و خانواده به شمار می‌رود.

در این پیام تاکید شده است: این مرکز نیز آمادگی دارد با اتکا به صدها مدرسه علمیه و هزاران روحانی و طلبه خواهر فاضل و فرهیخته در سراسر کشور، دولت سیزدهم را در تحقق این اهداف والا یاری رساند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در این پیام ابراز امیدواری کرده است: همان‌گونه که از حضرت‌عالی انتظار می‌رود با استمداد از قوه لایزال الهی و تبعیت از سیاست‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله‌العالی» با توانی مضاعف در رفع محرومیت‌ها، حل مشکلات، تنگناها و کاربست شیوه‌های وصول به عزت و اقتدار در داخل و خارج کشور توفیق یافته و امید به رفع ظلم، استقرار عدالت، آرامش و امنیت در جهان از رهگذر انقلاب اسلامی را فزونی و ارتقاء بخشید.

سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای حائز مقام اول و از سوی ملت ایران امانت‌دار دستگاه اجرایی و به‌عنوان رییس جمهوری انتخاب شد./

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی قم ریاست جامعه المصطفی العالمیه جامعه المصطفی العالمیه پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی قم سید ابراهیم رییسی قم جامعه المصطفی العالمیه حوزه های علمیه خواهران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲.۱۲.۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است، را به شرح زیر برای اجرا ابلاغ کرد.

شورای ‌عالی حوزه‌ های علمیه

شورای تخصصی حوزوی

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی

ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۰۸.۱۲.۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی و براساس مصوبه جلسه ۴۶۵ مورخ ۰۱.۱۲.۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی (به پیشنهاد شورای عالی حوزههای علمیه) به تصویب رسیده است؛ به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ می شود:

«ماده واحده- ماده ۴ اصلاحی آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی (مصوب جلسه ۸۸۴ مورخ ۱۳.۰۴.۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی) به شرح ذیل اصلاح می شود:

ماده ۴- اعضای شورا:

سه نماینده از شورای‌عالی حوزه‌های علمیه

سه نماینده از شورای‌عالی انقلاب فرهنگی

مدیر حوزه‌های علمیه یا نماینده وی

رئیس جامعة ‌المصطفی العالمیه یا نماینده وی

مدیر حوزه علمیه خراسان

مدیر حوزه علمیه اصفهان

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران

مدیر جامعة الزهرا(س)

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی

هفت نفر از فضلای صاحب‌نظر حوزوی

تبصره - اعضای حقیقی موضوع بند ۱۰ بنا به پیشنهاد شورای‌ عالی حوزه‌های علمیه و تصویب شورای ‌عالی انقلاب فرهنگی و با حکم رئیس شورای ‌عالی انقلاب فرهنگی، برای یک دوره ۳ ساله منصوب می‌شوند».

کد خبر 6096964

دیگر خبرها

  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • طلابی که اقدام به تشخیص نیازهای جامعه و حل مسئله می کنند حمایت می شوند
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما