Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در استان قزوین گفت: رئیس جمهور منتخب وامدار کسی نیست و با تغییر مدیریت سیستم اجرایی کشور امیدواریم حرکت جدیدی در مسیر حل مشکلات مردم آغاز شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جشن پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری از سوی مردم قزوین دوشنبه شب در استادیوم ورزشی شهید رجایی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام شالی رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان حضور داشتند مرم انقلابی قزوین با سردادن شعارهای انقلابی، از انتخاب رئیس جمهوری انقلابی ابراز شادمانی کردند.

آیت الله شالی رئیس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در استان قزوین در این مراسم با تشکر از حضور ارزشمند مردم در پای صندوق های رای اظهار داشت: علیرغم همه تلاش هایی که از سوی استکبار جهانی و همراهان داخلی آنها صورت گرفت، مردم در شرایط بد اقتصادی و کرونایی حضور چشمگیری در این دوره داشتند و میزان مشارکت آنها از کشورهای دیگر هم کمتر نبود.

آیت الله شالی گفت: برخی می خواهند همچنان حضور مردم در انتخابات را کم رنگ جلوه دهند در حالی که کارشناسان اذعان کرده اند کاهش حدود 12 درصد مشارکت فقط به کرونا ارتباط دارد و اگر ویروس نبود مشارکت ما بالای 60 درصد ثبت می شد.

وی تصریح کرد: به هر حال مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ما را دچار نارضایتی کرده بود اما مردم فهیم ما ناتوانی برخی مسئولان و تحریم و چالش های معیشتی را با اصل نظام تفکیک کردند و به گفته شهید سلیمانی که جمهوری اسلامی حرم است و باید از آن صیانت کنیم وارد میدان شدند و بار دیگر حمایت خود را از رهبری و نظام اسلامی اعلام کردند.

شالی بیان کرد: مردم در دهه کرامت و در ایام ولادت امام رضا(ع) هشتمین رئیس جمهور خود را از خادمان آستان رضوی برگزیدند که این انتخاب جای خرسندی و تشکر دارد.

دست مافیای قدرت را قطع می کنیم

وی در ادامه به دیدار اخیر خود با رئیس جمهور منتخب اشاره کرد و افزود: در دیدار اخیر خود پیام تبریک و خوشحالی مردم استان را به ایشان رساندم و گفتم یک مافیای قدرت نمی گذارد جوان انقلابی کار را بدست بگیرد و ایشان اعلام کردند که اگر جایی یقین کنم یک نیروی انقلابی هست با کسی تعارف ندارم و از آن استفاده می کنم و امروز وامدار کسی هم نیستم ضمن این که از همه کسانی که آمدند تشکر می کنم ولی دنبال نیروهای انقلابی و توانمند خواهم بود.

شالی اظهارامیدواری کرد با تغییر مدیریت سیستم اجرایی کشور حرکت جدیدی در مسیر حل مشکلات مردم آغاز شود.

علیرضا زاکانی که از سوی لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک همراهی می شد با استقبال گرم و پرشور مردم قزوین روبرو شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قزوین آیت الله شالی آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، بهمن میری، امروز _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در همایش روز شوراها اظهار کرد: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست، شاید نام شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گذشته کمتر شنیده می‌شد؛ اما در دوره ششم با انسجام مثال زدنی، ارتباطی تعاملی و سازنده با مسئولان استانی گامی مؤثر در جهت احیای شورای استان برداشته شد.

وی افزود: در این دوره شورای اسلامی استان، بیش از ۲۰۰ جلسه رسمی با مسئولان استانی و کشوری برگزار شد سه هزار نامه به مسئولان و دستگاه‌های اجرایی زده شد و هزار و ۵۰۰ مصوبه اجرایی اتخاذ شد. همچنین ۱۴ دوره آموزشی در سطوح مختلف شورایی برگزاری شد و تفاهم نامه‌هایی با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در استان ایجاد شد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به دستاوردهای این شورا عنوان کرد: بیش از ده طرح در شورای استان چهارمحال‌وبختیاری تدوین، تصویب و به شورای عالی کشور ارسال شد، حال باید با افتخار بگوییم این طرح‌ها در انتظار برای تبدیل به قانون در مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 750160

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • امام(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه رقم زدند / امام صادق(ع) منظومه جامع فکر تمدنی اسلامی را ارائه کردند
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • معلمان و کارگران بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه هستند
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است