Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@20:51:35 GMT

روسیه 1-4 دانمارک؛ صعود شیرین وایکینگ ها

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۴۵۰۸

روسیه 1-4 دانمارک؛ صعود شیرین وایکینگ ها

دانمارک که تورنمنت یورو 2020 را با شوکی بزرگ شروع کرد، در آخرین بازی مرحله گروهی توانست مقتدرانه پیروز شود و رتبه دوم گروه را کسب کند 

شکست مقابل فنلاند تحت تاثیر سکته قلبی اریکسن و باخت به بلژیک قدرتمند، باعث شده بود شانس دانمارک برای صعود به دور بعدی کافی نباشد اما شاگردان کاسپر هیولمند، روسیه را در هم کوبیدند تا با توجه به شکست فنلاند مقابل بلژیک به عنوان تیم دوم گروه، به یک هشتم نهایی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله دانمارک با ولز، تیم دوم گروه A روبرو می شود. 

اطلاعات بازی روسیه و دانمارک تاریخ برگزاری: دوشنبه، 31 خرداد 1400 (21 ژوئن 2021) ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم پارکن، کپنهاگن تورنمنت: بازی سوم مرحله گروهی یورو 2020 | گروه B داور: کلمن تورپن (فرانسه) | گلزنان روسیه: آرتم زیوبا 70' گلزنان دانمارک: میکل دامسگارد 38'، یوسف پولسن 59'، آندریاس کریستنسن 79'، یواکیم مایهل 82' ترکیب تیم ها و نمرات بازیکنان روسیه و دانمارک

اضافه می شود

آمار بازی روسیه و دانمارک

اضافه می شود

گل های روسیه و دانمارک

روسیه 0-1 دانمارک؛ میکل دامسگارد 38': پاس هویبیرگ به میکل دامسگارد رسید و او با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه، دروازه روسیه را گشود. 

روسیه 0-2 دانمارک؛ یوسف پولسن 59': پاس به عقب وحشتناک رومن زوبنین که برای دروازه بان ارسال شد، در میانه راه به یوسف پولسن رسید و او دروازه خالی پیش روی خود را باز کرد. سافونوف هر چه تلاش کرد، نتوانست شانسی برای مهار توپ داشته باشد. 

روسیه 1-2 دانمارک؛ آرتم زیوبا 70': به دنبال سرنگونی مهاجم روسیه در محوطه جریمه دانمارک، داور پنالتی گرفت و ضربه محکم آرتم زیوبا به مرکز دروازه دانمارک رفت. 

روسیه 1-3 دانمارک؛ آندریاس کریستنسن 79': به دنبال مهار خوب سافونوف روی ضربه سر بازیکن دانمارک در محوطه جریمه و چند فعل و انفعال دیگر، توپ خارج محوطه جریمه به آندریاس کریستنسن رسید و مدافع چلسی با یک شوت سرکش دروازه روسیه را فرو ریخت.

روسیه 1-4 دانمارک؛ یواکیم مایهل 82': در یک ضدحمله، یواکیم مایهل که خودش به تنهایی تا نزدیکی دروازه روسیه پیشروی کرد، با یک دریبل و فریب مدافعان توانست با شوتی زمینی دروازه روسیه را باز کند. 

جدول گروه B یورو 2020 دانمارک با داشتن تفاضل گل بهتر نسبت به دو تیم دیگر سه امتیازی گروه، دوم شد و مستقیم صعود کرد
فنلاند با سه امتیاز و تفاضل 2- شانس بالایی برای صعود به دور بعد ندارد (سوئیس و اوکراین همین حالا نسبت به فنلاند وضعیت بهتری دارند) ویدیوی خلاصه بازی روسیه و دانمارک

اضافه می شود

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با مهران کاظمی؛ حسن روشن اگر الان بازی می کرد، گران ترین فوتبالیست می شد باشگاه پرسپولیس: آقای خطیبی، این مهمل‌ بافی ها برای‌ شما تبعات خواهد داشت! ملیت سرمربی جدید تیم ملی عراق فاش شد/ کی روش به بغداد نزدیک است؟ جریمه سنگین در انتظار ویدال و مدل؛ 6 بازیکن تیم ملی شیلی، چند زن برزیلی را به هتل دعوت کردند برابری با رکورد تاریخ ایتالیا؛ تیم مانچینی به رکورد 30 بازی پیاپی بدون شکست رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روسیه و دانمارک دروازه روسیه محوطه جریمه روسیه 1

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این دیدار که ساعت 17:30 به وقت تهران در بانکوک آرنا آغاز شد، ملی‌پوشان ایران با ترکیب باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی مقابل حریف صف‌آرایی کردند.

ایران که مثل همیشه بازی را پرفشار شروع کرده بود روی نفوذ سالار آقاپور و اشتباه مدافع حریف مشرب عادلوف به گل اول رسید اما جورائف از روی یک ضربه کاشته خیلی زود گل ایران را پاسخ داد.

در حالیکه ایران حاکم مطلق بازی بود و موقعیت‌های متعدد گلزنی یکی پس از دیگری هدر می‌رفت، این ازبکستان بود که روی یک غافلگیری توسط بازیکن شماره 11 اخمتزیانوف به گل دوم رسید.

بازی در نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود ازبکستان به پایان رسید. ایران نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و تیم حریف را تحت فشار قرار داد که در نتیجه همین عملکرد ضربه اوت مسلم اولادقباد پس از برخورد به اخمتزیانوف وارد دروازه حریف شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

پس از این گل فشار ایران ادامه داشت و بازیکنان ازبکستان به بازی فیزیکی و درگیری رو آوردند که داور مشرب عادلوف را بعد از دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج کرد. ایران از فرصت چهارنفره شدن تایلند استفاده کرد و روی پاس سالار آقاپور، این بهروز عظیمی بود که با پای چپ گل سوم ایران را به ثمر رساند.

علیرغم حملات ایران این اخمتزیانوف بود که با یک بغل پا گل دوم خود و سوم ازبکستان را وارد دروازه ایران کرد تا در پنج دقیقه مانده به پایان بازی همه چیز به تساوی کشیده شود. این نتیجه تا پایان وقت نیمه دوم ادامه داشت و بازی به وقت اضافه کشیده شد.

در آغاز پنج دقیقه اول وقت اضافه علی اکرمی خطای ششم را از ازبک‌ها گرفت تا ایران از نقطه دوم صاحب پنالتی شود که دروازه‌بان ازیک این ضربه را مهار کرد و سایر حملات ایران نیز راهی به دروازه نیافت.

در نیمه دوم وقت اضافه نیز بازی یکطرفه ایران به گلی نینجامید و حتی در حالیکه تنها 5 ثانیه از باقی مانده بود ضربه سنگین احمدعباسی به تیر برخورد کرد تا کلکسیون بدشانسی‌های ایران تکمیل و بازی به ضربات مرگبار پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی باقر محمدی با مهار دو ضربه پنالتی به ایران کمک کرد تا در مجموع ایران با پیروزی هفت بر هشت حریف را شکست دهد.

ایران با این پیروزی به فینال جام ملت‌های آسیا راه یافت و روز یکشنبه ورزشگاه بانکوک آره‌نا به مصاف تایلند میزبان می‌رود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899922

دیگر خبرها

  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد