Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانمارک با برتری مقابل روسیه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

به گزارش ایسنا، دانمارک و روسیه در آخرین دیدار مرحله گروهی‌شان در چارچوب رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برد دراماتیک ۴ بر یک دانمارک به پایان رسید.

در این دیدار دامسگارد در دقیقه ۳۸، یوسف پولسن در دقیقه ۵۹، کریستنسن در دقیقه ۷۹ و مله در دقیقه ۸۲ برای دانمارک گل‌زنی کردند و آرتم زیوبا در دقیقه ۷۹ برای روسیه گل‌زنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه دانمارک با سه امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به فنلاند و روسیه در جایگاه دوم گروه B ایستاد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. روسیه هم با سه امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

در این دیدار جذاب که شاید جذاب‌ترین دیدار مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ بود، دانمارکی‌ها در دقیقه ۳۸ با ضربه‌ای زیبا از پشت محوطه جریمه توسط دامسگارد به گل نخست رسید و نیمه نخست با همین یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم دوباره دانمارک به گل رسید و در دقیقه ۵۹ یوسف پولسن روی اشتباه مدافعان روسیه دروازه خالی این تیم را باز کرد. پس از این گل روسیه که نمی‌خواست از رقابت‌های یورو حذف شود بالاخره توانست یکی از گل‌ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند که زیوبا این گل را در دقیقه ۷۰ به ثمر رساند.

آتش‌بازی دانمارکی‌ها اما پس از این گل بود که حملات بی‌مهابایی به سمت دروازه روسیه انجام دادند. حملات دانمارک نهایتا در دقیقه ۸۰ ثمر داد و با این که سافونوف سه بار پشت سر هم اجازه باز شدن دروازه‌اش را نداد اما او نتوانست شوت مهارنشدنی کریستنسن را مهار کند تا گل سوم دانمارک به تور بنشیند.

سه دقیقه پس از این گل هم دانمارکی‌ها ضد حمله تمام عیاری زدند که مله توانست دروازه روسیه را برای بار چهارم باز کند تا دانمارکی‌ها پس از اتفاق تلخی که در بازی نخست با ایست قلبی اریکسن پشت سر گذاشتند، صعودی دراماتیک به مرحله یک هشتم نهایی داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال دانمارک یورو ۲۰۲۰ یک هشتم نهایی دانمارکی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087849

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال