Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@16:30:44 GMT

واکسیناسیون معلمان از مرداد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۴۵۳۶

واکسیناسیون معلمان از مرداد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمد محسن‌بیگی مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش درباره وضعیت واکسیناسیون معلمان، اظهار کرد: امیدواریم همانطور که به ما قول داده شده است، واکسیناسیون معلمان در مرداد ماه انجام شود تا مدارس بتوانند از مهرماه با دستورالعمل‌های جدیدی که نوشته می‌شود، بازگشایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا فقط معلمان واکسیناسیون می‌شوند؟»، گفت: واکسیناسیون برای معلمان است چون واکسن‌های  موجود هیچکدام مجوز استفاده زیر 18 سال را ندارند. بنابراین در کشورها برای بچه‌های زیر 18 سال چه دانش‌آموز و چه سایر افراد، واکسیناسیون در برنامه نیست.

محسن بیگی اضافه کرد: در طرح واکسیناسیون معلمان، هم معلمان و هم کسانی که با مدرسه سر و کار دارند از جمله رانندگان سرویس مدارس، تحت پوشش واکسن کرونا قرار می‌گیرند؛ البته واکسن رانندگان در شرایطی است که قرار باشد بازگشایی مدارس اتفاق بیفتد. 

پربیننده ترین افزایش فوق العاده ویژه معلمان به ۵۰ درصد بودجه رتبه بندی معلمان کافی نیست پرداخت فوق العاده ویژه فرهنگیان به کجا رسید؟ شورای شهر تهران با رییس جدید ۸۰ساله دانشگاه صنعتی شریف تعطیل می شود!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره

ایسنا/زنجان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان خرم‌دره گفت: اولین اردوی جهاد دامپزشکی خرم‌دره در سال جدید با حضور گروه‌های عملیاتی در روستای انجلین برگزار شد.

 مهدی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی خرم‌دره، اظهار کرد: در این اردوی جهاد دامپزشکی بیش از ۲۲۵۰ راس دام سبک شامل گوسفند و بز علیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و بیماری برسلوز تحت پوشش کامل واکسیناسیون قرار گرفتند.

وی با اشاره به ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در این اردوی جهادی، گفت: خدماتی مانند واکسیناسیون دام‌ها در روستاهای هدف علیه بیماری‌های واگیردار دامی و مشترک بین انسان و حیوان، سم‌پاشی دام‌ها و اماکن نگهداری دام، معاینه، ویزیت و پایش بیماری‌های دامی و برگزاری دوره آموزشی ترویجی درباره بیماری‌های دامی ویژه دامداران در منطقه برگزار شد.

حیدری با اشاره به واکسیناسیون بالغ بر ۵۰۰ قطعه طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل، بیان کرد: حدود ۱۵ راس دام سبک و سنگین به‌طور رایگان توسط دامپزشکان جهادی ویزیت و درمان شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • مشق عشق بر لوح سفید کودکان؛ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟
  • انتقاد امام جمعه همدان از توجه به ارزش‌های مادی در مدارس
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود