Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ این دیدار دوشنبه شب از گروه B یورو ۲۰۲۰ در شهر سنت‌پترزبورگ روسیه و با قضاوت «فیلکس بریش» آلمانی برگزار شد و با برتری دو بر صفر تیم مدعی بلژیک به اتمام رسید.

بلژیک با این پیروزی ۹ امتیازی شد تا مقتدرانه راهی دور بعدی شود  و فنلاند هم در امتیاز سه باقی ماند و در رتبه سوم جدول قرار گرفت تا شانس بسیار کمی برای صعود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این دیدار، «کوین دی‌بروینه» هافبک مطرح و توانمند تیم ملی فوتبال بلژیک عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد.

گل دوم بلژیک با پاس زیبای او و ضربه روملو لوکاکو به دست آمد. دی‌بروینه در جریان بازی بارها با پاس‌ها و ارسال‌های خود، مهاجمان تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بلژیک بلژیک کوین دی بروینه یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب هری کین: کریستیانو رونالدو بالاتر از مسی بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است

از نظر ستاره بایرن مونیخ، فوق ستاره پرتغالی بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است

طرفداری | هری کین بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال را انتخاب کرد.

کری هین، ستاره خط حمله بایرن مونیخ و تیم ملی انگلستان اخیراً در چالش جالبی با دوربین وب‌سایت گُل شرکت کرده‌است. از کین درخواست می‌شود تا زمانی که نام بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال را نشنیده، ساکت بماند. 

هری کین از زمان شنیدن نام هنریک لارسن و رود فن نیسلتروی تا رونالدو نازاریو و لیونل مسی ساکت می‌ماند، اما وقتی نام کریستیانو رونالدو را می‌شوند، واکنش نشان می‌دهد و فوق‌ستاره پرتغالی را به عنوان بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال انتخاب می‌کند. در ادامه ویدیوی این چالش را مشاهده می‌کنید.

هری کین بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال را انتخاب کرد  

 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • تقدیم رونوشت استوارنامه سفرای قزاقستان، فنلاند و صربستان
  • تقدیم استوارنامه‌های سفرای قزاقستان، صربستان و فنلاند
  • هری کین: رونالدو بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • انتخاب هری کین: کریستیانو رونالدو بالاتر از مسی بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • حرکات برتر ویکتور ومبانیاما ستاره تیم سن آنتونیو اسپرز / فیلم
  • بهترین بازیکن دفاعی NBA معرفی شد
  • بهترین بازیکن دفاعی سال NBA معرفی شد
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک