Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فنلاند در آخرین بازی خود در مرحله گروهی یورو 2020 مقابل تیم ملی بلژیک شکست 2 بر صفر را تجربه کرد. 

این تیم اکنون در رده سوم قرار دارد و باید تا انتهای مرحله گروهی صبر کند و ببنید آیا می تواند به عنوان تیم سوم برتر راهی مرحله بعدی شود یا خیر.

تیم ملی فنلاند در این دوره از مسابقات تنها یک برد مقابل دانمارک بدست آورد و اکنون با 3 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکو کانروا، سرمربی تیم ملی فنلاند در این خصوص اظهار داشت: به خاطر کار جمعی بازیکنانم به این تیم افتخار می کنم. امروز آنان عملکردی خوب از خود به نمایش گذاشتند. شما کیفیت بلژیک را دیدید اما آن را هم دیدید که چگونه بازیکنان فنلاند مبارزه کردند و برای گل نخوردن جنگیدند. ما البته چندین موقعیت گل هم ایجاد کردیم ولی همه توپ ها را دفاع کردند. 

وی ادامه داد: دانمارک ذهنیت بزرگ خود را به نمایش گذاشت. خوشحالیم که بالاتر از روسیه کار را تمام کردیم.نمی دانم صعود میکنیم یا نه ولی به نظرم دانمارک لیاقت دوم شدن را داشت و به آنها تبریک می گویم.

تیم ملی بلژیک نیز در این یورو توانست به 3 پیروزی و صدرنشینی با اقتدار دست پیدا کند.

روبرتو مارتینز گفت: ما خیلی حرفه ای بازی کردیم و بسیار متمرکز بودیم. به موقع دفاع کردیم و صبور بودیم و برای گل زدن حوصله خرج دادیم. می دانستیم که آنها جلو خواهند آمد. فنلاند تورنومنت خوبی را سپری کرد و ما برای شکست دادن آنها بسیار اذیت شدیم و نمایش خوبی نشان دادیم.

وی ادامه داد:از عملکرد بازیکنانم مثل تروزار و داکو رضایت دارم. آنها به گونه ای بازی کردند که انگار دقایقی زیادی در ترکیب تیم بودند در صورتی که برای اولین بار برای ما بازی می کردند. داکو بازیکنی جوان و آینده دار است که به نظرم در سال های بعدی می تواند درخشان باشد. 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی بلژیک تیم ملی فنلاند تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از هوش رفتن بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش

بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش در لیگ برتر بلژیک از هوش رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اکیپ فرانسه؛ جف رنه آدلاید، فوتبالیست فرانسوی تیم مولن بلژیک پس از اصابت توپ به سرش در جریان مسابقه لیگ این کشور از هوش رفت و در بیمارستان بستری شد.

اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار! + عکس

این حادثه در جریان بازی مولن در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر فوتبال بلژیک برابر شارلوا (3 بر یک) رخ داد. در پایان نیمه نخست یک ضربه محکم توپ به سر رنه آدلاید ساله برخورد کرد. رنه آدلاید حدود 10 دقیقه بیهوش بود. او را با برانکارد بردند و به دلیل خونریزی مغزی مشکوک به بیمارستان منتقل کردند. بعداً تیم پزشکی گزارش داد که این هافبک فرانسوی مشکل خاصی ندارد.

رنه آدلاید از سپتامبر 2023 برای مولن بیک بازی می‌کند. او در این فصل 27 بازی انجام داد، سه گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • خونریزی مغزی رنه آدلاید پس از برخورد توپ به سرش در لیگ بلژیک!
  • بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش بی‌هوش شد
  • از هوش رفتن بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • وضعیت جالب پوشش زنان در خیابان‌های بروکسل بلژیک | عکس
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • ببینید | اعتراف جالب رابعه اسکویی: شماره تلفن طارمی را دارم! / افشاگری جالب خانم بازیگر از یک ویژگی جالب مهدی!
  • آنچلوتی: سخت بود چون همه حواس‌ها به بایرن است