Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در بین تمامی موجودات، مادر به عنوان موجود فداکار شناخته می‌شود، تا جایی که آماده و حاضر است جانش را فدا کند تا بتواند بچه اش را در موقعیت‌های خطرناک از مرگ نجات دهد. ویدئویی که دفاع جانانه یک مرغ مادر از جوجه هایش در حمله یک مار سمی خطرناک را به تصویر می‌کشد درستی این ادعا را اثبات می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئوی ۳۸ ثانیه‌ای که اولین بار در توئیتر منتشر شد این مرغ مادر با دیدن مار کبرا که هر لحظه به جوجه هایش نزدیک می‌شود ناگهان به سمت مار حمله ور می‌شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود این مرغ چندین بار با بال هایش به مار ضربه وارد کرده و پنجه هایش‌های را روی بدن مار فرو می کند. حتی در یک صحنه این ویدئو با وجود آنکه مار، این پرنده را روی زمین می‌اندازد و روی بدنش قرار می گیرد اما مرغ مادر دوباره بلند شده و به مبارزه باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید

صحنه حیرت انگیز دفاع بوفالوی مادر از بچه اش در برابر گله شیرها!

سرانجام مار که جان خود را در خطر می‌بیند از خوردن جوجه‌ها منصرف شده و از این مرغ و جوجه هایش دور می‌شود. این ویدئو ظرف ۴۸ ساعت تاکنون هزاران بیننده داشته و ۲۲۰۰ لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با بازخورد کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «تمام مادران اینگونه اند. فرقی نمی‌کند دشمن چقدر بزرگ و قوی باشد، آن‌ها جانشان را برای حفاظت از فرزندان خود فدا می‌کنند.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حس مادری مار سمی مار کبرا جوجه هایش مرغ مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای بارش شگفت‌انگیز ماهی از آسمان یاسوج چه بود؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بارش جانوران یا حیوانات | raining animals، پدیده نادر در تغییرات آب وهوایی است که به‌طور علمی مورد آزمایش قرار نگرفته‌است، ولی تئوری‌هایی همچون انتقال ماهی و قورباغه توسط گردباد در مسافت طولانی و رهاسازی آن درهوا برای توجیه پدیده از طرف گروهی از دانشمندان داده شده‌است.

از موارد جدید این رخداد به بارش ماهی در طول یک ماه در ژاپن در سال ۲۰۰۹ اشاره کرد. با این حال شواهد ساختگی بودن این اتفاق در ویدیوی یاسوج را تایید می‌کند. در صورتی که ماهی از آسمان فرود بیاید و همچنان زنده باشد، غیرممکن است و شواهد نشان می‌دهد این یک ویدیوی ساختگی باکیفیت است.

منبع: تابناک

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین
  • (ویدئو) ماجرای بارش شگفت‌انگیز ماهی از آسمان یاسوج چه بود؟
  • تشکیل حیرت‌انگیز یک دریاچه در کویر اصفهان + فیلم
  • مشاهده جوجه تیغی عظیم‌الجثه در خیابان‌های شیراز + ویدئو
  • تصاویری حیرت‌انگیز از فرود جنگنده اف ۳۵ بر روی برج العرب + فیلم
  • تصاویر شگفت‌انگیز از جاری شدن سیل در اصفهان و خرم‌آباد + ویدئو
  • تصاویر حیرت‌انگیز از شدت طوفان و باران امروز در اهواز
  • ببینید | تصاویر حیرت‌انگیز از طوفان و باران شدید در اهواز
  • تصاویر حیرت‌انگیز از بارش شدید باران و سیلاب در استان مرکزی + ویدئو
  • ۱۰ حقیقت حیرت‌انگیز درباره عنکبوت‌ها که باید بدانید