Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان استقلال از شرایط و امکانات تیمش انتقاد کرد. به گزارش ایسنا، وریا غفوری، بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از برتری ۲ بر صفر تیمش برابر پدیده در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر که ۳ امتیاز ارزشمند را کسب کردیم. امیدوارم در بازی‌های بعد هم برنده باشیم. متاسفانه برای من مشکلی پیش آمد که نتوانستم بازی را ادامه دهد و امیدوارم در بازی‌های بعد به تیم کمک کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اقای مجیدی درباره مشکلاتی صحبت کرده که در این چند سال وجود داشته است. امکانات تیم با دیگران قابل مقایسه نیست و ما یک سری امکانات معمولی برای یک تیم حرفه‌ای می‌خواهیم. در این چند سال، مشکل داشتیم و یک دور باطل است که در حال چرخش است و با تغییر فلان مدیر و فلان هیات مدیره نیست. ما می‌گوییم مشکل تیم را حل کنید، تا در شرایط برابر با تیم‌های دیگر بجنگیم. این که یک تیم مشکل داشته باشد و بقیه بدون مشکل باشند، درست نیست. ما نمی‌گوییم مشکل قراددادهای ما است بلکه نحوه پرداخت و سایر امکانات تیم ما است؛ تیم ما یک سالن بدنسازی ندارد.

غفوری اضافه کرد: وقتی همه چیز درست باشد، ما نباید درباره امکانات حرف بزنیم اما وقتی درست نیست، چه کسی باید حرف بزند. مردم در کوچه و خیابان از ما سوال می‌پرسند. مشکل ما شخص خاصی نیست. ما فقط می‌گوییم امکاناتی در حد یک تیم معمولی به ما بدهند. امکانات نمی‌دهند و بازدهی می‌خواهند. اطراف تیم تشنج و حاشیه است و در روند تیم تاثیر می‌گذارد. چرا باید به خاطر مشکلات مدیریتی، حکم جلب مرادمند را بگیرند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران وریا غفوری یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی

۲۹ بهمن ماه سال گذشته بود که باشگاه کایسری اسپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد قراردادش با علی کریمی، هافبک سابق باشگاه استقلال را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این هافبک ایرانی ۳۰ ساله این فصل ۲۳ بازی در کایسری‌اسپور انجام داده و در این مدت ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

کریمی، بعد از جدایی از استقلال ابتدا در باشگاه «قطر اس سی» و سپس در تیم «الدحیل» قطر بازی کرد و بعد از حضور در جام باشگاه‌های جهان (همراه با الدحیل ) به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه کایسری‌اسپور منتقل شد.

کریمی این روزها مراحل درمان پای آسیب دیده‌ خود را سپری می‌کند و در بازی‌های اخیر کایسری غیبت داشت تا شوکوروف ازبکستانی این فرصت را به دست آورده تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کایسری از ۳۵ بازی ۴۱ امتیاز به دست آورده و در جایگاه سیزدهم لیگ ۲۰ تیمی ترکیه قرار گرفته است.

با رسیدن به روزهای پایان فصل باشگاهی ترکیه، مشخص شد که مصدومیت کریمی بار دیگر باعث شده او بخش مهم فصل را از دست بدهد و باید به فکر ریکاوری برای ابتدای فصل آتی باشد.

این هافبک که از لیست امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا خط خورده بود، زیاد مصدوم می‌شود و آسیب مزمن و قدیمی کمر هم بارها او را خانه نشین کرده است. چنین بازیکن ظریفی برای جدال در چند جام و کسب سهمیه اروپایی که از جمله اهداف کایسری است، توان لازم را ندارد و احتمالا تحت فشار زیاد مسابقات ، باز هم بازی‌های زیادی را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • حماس: از خواسته‌های سه گانه خود کوتاه نخواهیم آمد
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • سیل و آبگرفتگی در اهواز / ورود آب به برخی منازل / قطع برق
  • اختلال در جمع آوری آبگرفتگی ها در اهواز به علت قطع برق
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است