Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید عزت اله قادرى:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت یگانه منجى عالم بشریت مهدى موعود و نایب بر حقش امام امت و باسلام بر ارواح طیبه شهیدان و با سلام بر تمام پیکارجویانى که با نثار ارزشمندترین مایه زندگى خود نهال انقلاب اسلامى را آبیارى کردند و با کارهاى نیک و رشادت‌هاى خود قدرت  ابرقدرت‌ها را در هم شکستند.

خدمت مادر مهربانم سلام عرض مى‌کنم مادرجان امید است حالت خوب باشد و در شهادت من گریه نکنى و هر وقت خواستى براى فرزندت گریه کنى بیاد مظلومیت حسین (ع) باش و بر او گریه‌کن؛ مادر جان از این که نتوانستم فرزند خوبى برایت باشم امیدوارم مرا ببخشی و افتخار کنى در دامن خود چنین فرزندى را تقدیم به جمهورى اسلامى کردى. شهدا که رفته‌اند کارى حسینى کرده‌اند و شما که بر جاى مانده‌اید باید با حفظ حجاب خود کارى زینبى کنید.

خواهر عزیزم آرزوى خوشبختى شما را از درگاه خدا خواستارم. امیدوارم مرا ببخشی و حلال کنی؛ سفارش من به تو این است که با حفظ حجاب خود کارى زینبى کنى و فرزندانت را خوب تربیت کنی.

برادران عزیزم در همه حال خصوصا بعد از نماز دعا به جان امام را فراموش نکنید و در مرگ من گریه نکنید هر وقت خواستید در مرگ من گریه کنید سلاحم را به دست گیرید و بر قلب دشمن بتازید و نگذارید زمین‌هاى گرم خوزستان بر سلاحم بخندند.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: ولی فقیه امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!

به گزارش ورزش سه، محمد نصرتی مربی تیم تراکتور پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن در گفتگو با خبرنگاران گفت: بازی دشواری بود ولی خدارا شکر به شیرینی برای تراکتور به پایان رسید. اول از همه به همه هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم و امیدوارم گوشه‌ای از دل‌شان را شاد کرده باشیم. من در جریان بازی هم متوجه شدم که دو نفر از هواداران دچار مشکل قلبی شدند و امیدوارم مشکلی برای آن دو هواداری هم که حال نامساعدی داشتند پیش نیامده باشد و سلامت باشند.
او ادامه داد: به بازیکنان‌مان هم تبریک می‌گویم که در این شرایط پر استرس خیلی خوب کار کردند. نکته‌ای که می‌خواهم به آن اشاره کنم این است که تاثیر حضور هواداران و انرژی‌ای که می‌فرستند بسیار موثر است. امروز دیدیم وقتی هواداران پورحمیدی را تشویق کردند چقدر او روحیه گرفت و در جریان بازی یک موقعیت جدی را از حریف گرفت.

وی افزود: شما خودتان را جای بازیکن بگذارید. واقعا همه بچه‌ها خوب کردند و استرس هم باعث می‌شود انرژی بازیکنان از دست برود و دیدیم که محمد نادری و مهدی شیری که بازی خوبی هم داشتند تحت تاثیر استرس بودند. درود به شرف هواداران که می‌دانستند بازی حذفی است و آمدند. دیدید که چقدر انرژی مثبت به ما دادند و کمک کردند این روند ادامه داشته باشد. بازیکنان ما هم با یک انرژی و تلاش بیشتری پا به زمین گذاشتند و فوتبال است.

ویدئو: 331145

نصرتی در ادامه خاطرنشان کرد: من بعد بازی لیگ که آن اتفاق افتاد. یک حادثه بود و این بازی هم پیش آمد. پورحمیدی بعد از آن بازی در رختکن گریه می‌کرد و ما نتوانستیم گریه‌اش بند نمی‌آمد و می‌خواستم بیاورمش تا مصاحبه کند ولی گفت نمی‌توانم. به او هم گفتم که حسین جان پیش می‌آید و این باعث می‌شود بزرگتر شوی. ما می‌خواستیم همه کنار هم جمع شویم.

نصرتی درباره حضور حمید مطهری تاکید کرد: حمید مطهری در دوران فوتبالش دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست بع عنوان فوتبالیست زیاد بازی کند. ایشان خودشان هم گفتند که در این مقطع باید دست به دست یکدیگر بدهیم و به تیم بزرگ تراکتور کمک کنیم. الان شرایط گونه‌ای است که ما باید کمک کنیم. الان استقلال و پرسپولیس از حذفی حذف شدند و این شرایط خوبی است. من در مصاحبه قبل هم گفتم واقعا از آسیا که حذف شدیم من غم بزرگی در سینه داشتم. فکر می‌کنم با حذف تیم های بزرگ می‌توانیم در اینجا دوباره خودی نشان دهیم و به آسیا برسیم. امیدوارم که این اتفاق دوباره رخ دهد و نماینده‌ی ایران در آسیا باشیم.

دیگر خبرها

  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • ببینید | گریه شدید سردار رادان در اجتماع مردم قم
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند