Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – فرهاد مجیدی، فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی پس از دیدار استقلال – پدیده که با پیروزی دو بر صفر استقلال همراه شد اظهارات مهمی را مطرح کردند که به بخش‌هایی از آنها در زیر اشاره می‌شود.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی مقابل پدیده به اظهارات معاون وزیر ورزش واکنش تندی نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش‌های مهم آن به شرح زیر است:

معاون وزیر در جایگاهی نیست که علیه من حرف بزند: آقای علی‌نژاد پیش از بازی علیه من مصاحبه کرد. رئیس مجمع باشگاه استقلال آقای سلطانی‌فر است و او در جایگاهی نیست که درباره من صحبت کند.

هر کاری کنید می‌بریم: از من خواسته‌اند صحبت نکنم و من هم قصد صحبت کردن ندارم، فقط یک پیغام می‌دهم و می‌روم. هر کاری کنند تیم من پیروز می‌شود.

اظهارات فرهاد مجیدی و کوبیدن او به میز سالن کنفرانس را در ویدیوی زیر ببینید:

فرشید اسماعیلی هافبک استقلال دوباره به انتقاد شدید از مدیریت باشگاه پرداخت. بخش‌هایی از اظهارات او را در زیر بخوانید:

آقای مددی شما دشمن ما نیستید: فکر می‌کنم که در این یک ماه خیلی مشکلات داشتیم. آقای مددی عزیز شما مدیرعامل ما هستید و دشمن ما نیستید که؟! فرقی برای ما نمی‌کند که چه کسی باشد. ما می‌خواهیم که مشکلات حل شود. بازیکنان کوچک ترین کار را می‌کنند، سریع به کمیته انضباطی دعوت می‌کنید؛ خب بازیکن ذهنش اش درگیر است!

پرسپولیسی‌ها امکانات ما را ببینند: من به بازیکنان پرسپولیس می‌گویم که بیایید امکانات ما را ببینید. ما فوتبالیست هستیم و باید همدیگر را درک کنیم. قرار نیست که کمال کامیابی نیا یک حرفی بزند، سید جلال حسینی یک حرف دیگر. شما بیایید امکانات ما را ببینید؛ اگر توانستید با این امکانات فوتبال بازی کنید من به شما جایزه می‌دهم.

بازیکن داریم که کفش تمرین ندارد: بازیکن داریم که کفش تمرین ندارد. یک روز تمرین شرق شهر است، یک روز غرب شهر است. بازیکن تا ساعت ۱۱ منتظر است که بگویند تمرین فردا کجاست! چنین چیزی را در کدام باشگاه دیدید؟

ذهن مردم را با شیخ درگیر کرده اند: هر روز با این ذهن مردم را درگیر می‌کنند که شیخ می‌آید، شیخ نمی‌آید! شیخ ترکیه است، کرونا هم که بهانه خوبی است.

استقلال به همه جا بدهکار است: کفش را یک میلیون می‌خریدیم الان باید ۱۰ میلیون بدهیم. پول کمی‌نیست. استقلال به همه جا بدهکار است. هتل راهمان نمی‌دهند؛ زمین تهرانسر می‌رویم، راهمان نمی‌دهند. اصلا من مانده ام که یعنی چه! دیشب هتل استقلال بودیم و یک مشکل‌هایی هم بود اگر آمار بگیرید. من از فرزاد مجیدی خواهش می‌کنم که حرف بزند؛ خیلی چیزها را به مردم بگوید.

اظهارات فرشید اسماعیلی را در ویدیوی زیر نیز می‌توانید ببینید:

مهدی قایدی نیز درباره سفر جنجالی‌اش به دبی و تصمیمش برای جدایی یا ماندن در استقلال اظهاراتی را مطرح کرد که مهمترین آنها در زیر آمده است:

نمی‌دانستم مادرم به فرودگاه می‌آید: من با آقای مجیدی هماهنگ کرده بودم. من استراحت نداشتم و آقای مجیدی به من گفت که بعد از بازی‌های تیم ملی می‌توانی چهار روز استراحت کنی. من نمی‌دانستم مادرم قرار است به استقبال من بیاید و این اتفاق افتاد.

ماندن یا جدایی از استقلال: من با باشگاه قرارداد دارم و هر اتفاقی بیفتد باشگاه برای من تصمیم می‌گیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرشید اسماعیلی مهدی قایدی استقلال فرهاد مجیدی استقلال خبر ویژه فرشید اسماعیلی فرهاد مجیدی مهدی قایدی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ العین روز گذشته دست به کار بزرگی زد و موفق شد بعد از انجام بازی رفت و برگشت، الهلال را حذف کرده و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. حالا فرهاد مجیدی که مدتی در دوران بازی اش در العین حضور داشت، با انتشار یک استوری به زبان عربی، به العینی ها تبریک گفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898985

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده