Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی همزمان با دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، بیان نمود: مسئله محبت به اهل بیت و خاندان رسالت نبی مکرم اسلام(ص) یکی از محورهای اساسی وحدت میان امت اسلامی است.

وی افزود: وجود مقدس پیامبراسلام(ص)  وآیات قرآن کریم، اهتمام به محبت و مودت آنان را به همه مسلمانان تاکید کرده است و از این رو آنان نسبت به خاندان پیامبراسلام ارادت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: قرآن کریم می فرماید: « قُل لاِّ اَسئئَلُکُم عَلَیهِ اَجرًا اِلَّا المَوَدَّةَ فِی القُربیٰ»؛ رسالت، محبت و مودت در نزدیکی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، افزود: همه گروه ها و مذاهب  نسبت به ائمه عصمت و طهارت بر اساس طریق آیات قرآن و روایات و وجود مقدس پیامبراسلام دوستی و محبت دارند.

وی عنوان کرد: ابتدا باید در ارتباط با وجود با برکت امام رضا(ع) که مرقد شریفشان در کشور ایران اسلامی است و نعمت بزرگی را نصیب ملت ایران عزیز کرده است بیان نمود، الحمدلله همه پیروان مذاهب مختلف نسبت به ایشان عرض ارادت و ادب دارند.

قریشی اضافه کرد: در آذربایجان غربی و در ایام سال و ایام کرونا با وجود ممنوعیت زائر و رعایت پروتکل های بهداشتی به محضر ایشان مشرف می شوند.

وی در پایان اظهار داشت: علمای اهل سنت این استان به طور جمعی به محضر ایشان مشرف می شوند و کسب فیض می کنند؛ لذا ایشان وخواهربزرگوارشان از محورهای وحدت در ایران اسلامی هستند که امیدواریم بتوانیم از این دوشخصیت عظیم عالم اسلام در مسیر تفاهم و برادری بهره مند باشیم.
 

انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)

تین نیوز

مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!