Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم‌ کوتاه «بو» به نویسندگی و کارگردانی آریان رضایی با اتمام مراحل فنی آماده‌ شرکت در جشنواره‌های خارجی شد.

فیلمنامه‌ فیلم «بو» با بازی فرزین محدث و با الهام از داستان «کابوس بیداری» نوشته‌ قیصر امین‌پور به نگارش درآمده است‌.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از بابک برزویه و محسن مهری دروی مشاوران‌ کارگردان، رامین روحانی مدیر فیلمبرداری، محمد جواد ایزدی تدوین، سیامک سقایی مدیر تولید و صدابردار، امیر قالیچی مدیر روابط عمومی، سینا افشار طراح گرافیک، فرهاد جاوید عکاس، ناصر ارباب دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، ناعمه‌ علمی‌نژاد منشی صحنه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5241482 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه آریان رضایی قیصر امین پور فرزین محدث انتخابات 1400 تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان فیلم کوتاه رادیو نمایش انیمیشن جشنواره فیلم کن خانه هنرمندان ایران فیلم سینمایی خندوانه هنرهای تجسمی موسیقی ایرانی ویروس کرونا شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 

‏⁧ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین -این برنامه گفتگومحور به سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفتگو با مهمانان بپردازد.

هدف کلی از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مولفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشا آن‌ها، وادی فکر و اندیشه است.»

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای و در مرکز سیمرغ تولید شده است و به زودی مهمان مخاطبان خود در شبکه چهار می‌شود.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903061

دیگر خبرها

  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • عمارت نوفل لوشاتو میزبان چه نمایش‌هایی است؟/ تاریخ فرهنگ و هنر ایران، مدیون کیمیایی است
  • برنامه «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • ده هزار نفر «شازده کوچولو» را دیدند
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور