Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:38:54 GMT

توجه به کرامت مردم در اجرای مسئولیت ها مد نظر باشد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۵۷۴۲

توجه به کرامت مردم در اجرای مسئولیت ها مد نظر باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور و جمعی از فرماندهان این نیرو، ضمن تقدیر از اقدامات مجاهدانه نیروی انتظامی در تأمین امنیت کشور، اظهار کرد: نه تنها در مسئله کرونا بلکه در سایر امور، نارضایتی مردم به‌خصوص قشر آسیب‌پذیر و کارگر که در زندگی‌شان مستأصل هستند، وجود دارد اما خوشبختانه در استان ما تا به الان در این یکی دو سال، کوچک‌ترین برخوردی با نیروی انتظامی پیش نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر این‌که در انجام امور انتظامی، قصوری انجام نشد اما کوچک‌ترین برخوردی نیز بروز نکرد، ادامه داد: همه انتظامات و امنیت کشور در این شرایط به خوبی اداره شد بدون هیچ‌گونه برخورد و تنشی در جامعه که متأسفانه به این نقطه مدیریتی در نیروی انتظامی توجه نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این‌که نیروی انتظامی در مواجهه با مردم جلوترین تشکیلات حکومت است، خاطرنشان کرد: از یک طرف مردم گرفتار و مستأصل هستند، در دولت، مجلس و دستگاه‌های مختلف نیز برای نیروی انتظامی وظیفه ایجاد می‌کنند اما باید توجه داشته باشند اجرای این مدیریت و مسؤولیت‌ها، برخورد و فشاری به مردم وارد نکند.

وی بیان کرد: هر طور این نظام را اداره کنیم و به مردم خدمت کنیم، آبروی امام زمان بیشتر در دنیا توسعه پیدا می‌کند.

آیت‌الله علم‌الهدی به بروز برخی مشکلات مرزی در مواجهه با همسایه‌های شرقی کشور اشاره کرد و گفت: مسئله‌ای در موضوع افغانستانی‌ها داریم، این‌ها مسلمان هستند و در امت اسلامی زندگی می‌کنند، نمی‌شود برخوردهای غساوت‌مندانه‌ای که جای دیگر انجام می‌دهند، ما نیز انجام دهیم؛ افراد فقیر و از جنگ فرار کرده، اهل نماز و عبادت، نمی‌شود به آنان بگوییم شما نیایید، مدیریت اجرایی باید به خوبی انجام بگیرد که نه به آنان فشار بیاید و نه بدون حساب و کتاب ترددی صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: برخی مشکلات شما از ناحیه مجلس قابل حل است که با توجه به شناخت رئیس مجلس از نیروی انتظامی، این مشکلات می‌تواند از این طریق بهتر حل شود.

سردار حسین اشتری نیز در این دیدار با اشاره به وجود برخی قوانین در رابطه با مهاجران افغانستانی، گفت: در این رابطه هم قوانین مرزی و هم رعایت حال آنان انجام شده اما متأسفانه دستگاه‌های دیگر همکاری کافی نمی‌کنند.

وی به تمهیدات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای روزهای کرونایی اشاره و بیان کرد: برای کرونا به طور میانگین روزانه ۱۰ هزار نفر وارد کار شدند، مصوبات را اجرا کردیم اما هیچ برخورد و تنشی در اجرای مصوبات از سوی نیروی انتظامی رخ نداد.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: ۶ ماه درگیر انتخابات بودیم، انتخاباتی که همه دنیا به‌دنبال ایجاد مشکل امنیتی و اجتماعی و ایجاد تنش در آن بودند آن هم در شرایطی که مردم تحت فشارهای زیادی زندگی می‌کنند اما خوشبختانه انتخابات در امنیت کامل برگزار شد.

کد خبر 5241455

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی انتخابات 1400 شیوع کرونا آیت الله علم الهدی مهاجرین افغانستانی انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا شورای شهر عکس استانها کرمانشاه انتخابات انتخابات شورای شهر و روستا رای گیری گرگان نتایج شمارش آرا سیدابراهیم رئیسی ایلام بوشهر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه طرح نور (طرح تکریم عفاف و حجاب) در سطح استان اجرا شد و مردم همراهی بسیار خوبی با نیروی انتظامی در راستای اجرای این طرح داشتند.
سردار رفیعی‌کیا افزود: نیروی انتظامی بر اساس موازین اخلاقی و حقوق شهروندی و تکالیف قانونی اقدام می‌کند و تاکنون مورد خاصی در راستای اجرای این طرح نبوده است.
او گفت: طرح‌های چهارگانه ناظر در طول سال اجرا می‌شود، اما در ماه‌های اخیر از نظر پوشش مواردی در برخی نقاط محدود استان مشاهده و همزمان با کشور این طرح اجرا شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی افزود: رویکرد نیروی انتظامی در اجرای این طرح ایجابی است به عبارتی به دنبال تشکیل پرونده، برخورد‌های سلبی و قهرآمیز نیستیم.
سردار رفیعی‌کیا با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد افرادی که مورد تذکر پلیس قرار می‌گیرند تمکین می‌کنند، گفت: خودرو‌هایی که راننده و سرنشین رعایت موازین شرعی و حجاب اسلامی نداشته باشند برای آنها پیامک ارسال می‌شود.
او افزود: در طرح نور گروه‌های مردمی، سازمان‌های مردم نهاد و آمران به معروف همکاری خوبی داشتند و قدردانی ویژه را از خانم‌ها دارم که همراهی خوبی می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم