Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی ۲۰۲۱ با برد شاگردان اسکالونی مقابل پاراگوئه و تساوی تیم‌های شیلی و اروگوئه پیگیری شد.

خبرگزاری میزان - چهل و هفتمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمریکا ۲۰۲۱) در کشور برزیل، بامداد امروز (سه‌شنبه به وقت تهران) با برگزاری دو دیدار از گروه B پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های اروگوئه و شیلی در ورزشگاه آره‌نا پانتانال مقابل هم صف آرایی کردند که تلاش دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی یک - یک انجامید.

شاگردان مارتین لاسارته در این دیدار با گلی که ادواردو وارگاس در دقیقه ۲۶ به ثمر رساند از حریف پیش افتاد، اما اروگوئه در دقیقه ۶۶ با گل به خودی آرتورو ویدال به گل تساوی رسید. شیلی با این تساوی پنج امتیازی شد و در رده دوم جدول این گروه جای دارد. شاگردان اسکار تابارس هم یک امتیازی شدند و با یک بازی کمتر در مکان چهارم جدول ایستاده‌اند.

تیم ملی آرژانتین هم در شبی که لیونل مسی را ۹۰ دقیقه در ترکیب داشت نیز در ورزشگاه ناسیونال برازیلیا به مصاف پاراگوئه رفت و موفق شد به لطف تک‌گل دقیقه ۱۰ آلخاندرو داریو گومس به برتری یک بر صفر برسد.

شاگردان لیونل اسکالونی با این برد ۷ امتیازی شدند و صدرنشینی خود را استحکام بخشیدند. پاراگوئه هم با سه امتیاز همچنان در رده سوم جای دارد.

با این نتایج آرژانتین و شیلی صعود خود به مرحله یک‌چهارم نهایی این دوره از رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا را قطعی کردند.

در ادامه این بازی‌ها بامداد پنجشنبه (سوم تیر) از گروه A دو دیدار به شرح زیر برگزار می‌شود:

اکوادور - پرو، ساعت ۱:۳۰ بامداد به وقت تهران

برزیل - کلمبیا، ساعت ۴:۳۰ بامداد به وقت تهران

بیشتر بخوانید: کوپا آمریکتساوی تیم‌های شیلی و اروگوئها| صعود آرژانتین به یک‌چهارم با ادامه پیروزی‌های اقتصادی/ تساوی شیلی و اروگوئه

انتهای پیام/

برچسب ها: کوپا آمریکا شیلی آرژانتین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کوپا آمریکا ۲۰۲۱ کوپا آمریکا شیلی آرژانتین شیلی و اروگوئه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!

به گزارش “ورزش سه”، در صورتی که ملوان و ذوب‌آهن موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود شوند، جایگاه خود را در جدول بهبود خواهند بخشید. از یک سو ملوان اختلاف خود با نزدیکترین تعقیب‌کننده را به شش امتیازی افزایش می‌دهد و ذوب‌آهن نیز به رتبه ششمی امیدوار می‌شود.

نکته جالب اینکه ذوب‌آهن این هفته در مقابل استقلال قرار خواهد گرفت و در صورت کسب امتیاز سرنوشت قهرمانی را هم تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

ملوان نیز در دیدار با هوادار به دنبال کسب پیروزی خواهد بود و با کسب سه امتیاز، هوادار را دوباره در منطقه خطر قرار خواهد داد.

در این بین مهدی تارتار امید زیادی دارد تا در صورت برد مقابل هوادار، تیم تراکتور در خوزستان متوقف شود تا تیم او به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کند.

ذوب‌آهن در این هفته برای حفظ جایگاه هفتمی نیاز به کسب امتیاز از استقلال دارد وگرنه حتی ممکن است تا جایگاه دهم نیز پایین برود.

دیگر خبرها

  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • این بیلسای دیوانه؛ دعوت از بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه!
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال