Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به صورت مشروط از پاسخ‌های وزیر نیرو قانع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی از وزیر نیرو سوالی درباره‌ی پیش بینی‌های صورت گرفته در خصوص تامین برق مورد نیاز کشور و ارتباط با سهم برق هسته‌ای پرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از توضیحات وزیر نیرو، بیگی‌نژاد گفت که در صورت تشکیل جلسه‌ای در دفتر علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور وزرای نیرو و نفت و رئیس سازمان انرژی اتمی جهت رسیدن به راهکاری برای تامین برق هسته‌ای سوال را به رای نمی‌گذارد.

علی نیکزاد رئیس جلسه نیز اظهار کرد که هفته آینده جلسه‌ای با وزرای نیرو و نفت و انرژی هسته‌ای برای بررسی این موضوع تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در آستانه سفر «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران، با همتای ایرانی خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، «میخائیل اولیانوف» در پیامی در شبکه احتماعی ایکس از دیدار با «محسن نذیری اصل» نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین‌المللی در وین، در آستانه سفر برنامه‌ریزی شده مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران خبر داد.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس هفته آینده در سفری به تهران ضمن دیدار با مقامات ایرانی در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان شرکت می‌کند. 

سی‌امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ از هفدهم تا نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در اصفهان با حضور مهمانانی از اقصی نقاط جهان برگزار خواهد شد.

او قرار است در روز نخست این کنفرانس در ضیافت شام به میزبانی «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران شرکت کند.

گروسی همچنین روز سه‌شنبه و در یک کنفرانس خبری به سوالات رسانه‌ها پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • گفتگوی بورل و امیرعبداللهیان در آستانه سفر گروسی؛ رئیس دیپلماسی اروپا به وزیر خارجه ایران چه گفت؟
  • مکرون: اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌دانم
  • آژانس به مسیر عقلانیت باز می گردد؟