Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@19:42:48 GMT

سه خبر کوتاه از تفت و بهاباد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۶۶۰۲

سه خبر کوتاه از تفت و بهاباد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محسن پاک طینت در نشست با جمعی از خبرنگاران افزود: با فروش قبض های ۵۰ هزارتومانی و کمک مردم نیک اندیش شهرستان هزینه این ۱۰ سری جهیزیه تأمین می شود.

وی ادامه داد: توزیع ۸۰ بسته کمک معیشتی و اجرای طرح نذر رضوی توسط رستوران های سطح شهرستان به گونه ای که هر رستوران هر ماه حداقل ده عدد غذا به نیازمندان اهدا می کند، از دیگر برنامه های خدمات اجتماعی این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول هیئت مکتب الشهداء تفت تاخیر در برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید امسال را همزمانی با ایام تبلیغات انتخاباتی عنوان کرد و اظهار داشت: ما را نسیم پرچم تو زنده می کند به عنوان شعار امسال جشنواره تعیین شده که حرف دل مشتاقان و دوست داران از دلتنگی زیارت مشهد مقدس است.

وی با بیان اینکه در طول برگزاری این جشنواره بیش از ۱۰۰ خادم زن و مرد فعالیت می کنند، گفت: برگزاری این جشنواره به نوعی سبب تربیت نیروی انسانی و کادرسازی برای انقلاب اسلامی در عرصه های مدیریتی می شود.

پاک طینت تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی تبلیغات برگزاری این جشنواره نسبت به سال های قبل بسیار کم رنگ شده و با محدودیت جمعیت و رعایت فاصله اجتماعی و تمام محدودیت ها جشنواره امسال برگزار می شود.

دیدار با قاریان قرآن، عیادت از بیماران و تقدیر از زحمات مدافعان سلامت، تجلیل از خیران تامین دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان، بازدید از کارخانه تولیدی فعال، دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت، عیادت از بیمار قطع نخاعی و حضور خدام در روستاهای مختلف شهرستان از دیگر برنامه های دوازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید در تفت است.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری تفت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

***

مردم مومن و ولایتمدار بهاباد در شب تولد هشتمین خورشید تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) با حضور در مساجد و تکایای این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی وفاصله گذاری اجتماعی میلاد فرخنده امام رضا (ع) را جشن گرفتند.

به گزارش ایرنا یکی از روحانیان در این مراسم با برشمردن ویژگی های برجسته امام رضا (ع) بیان کرد: وجود مقدس آن حضرت (ع) برای ما ایرانیان سبب خیر و برکت است.

حجت الاسلام محمد کاظم خوش خوی با بیان اینکه آن شخصیت بزرگ جهان اسلام به عنوان الگویی موفق در دل امت اسلامی جای دارد و خداوند را شاکریم ایرانیان از ظرفیت ایشان به خوبی بهره بردند افزود: نشر معارف اسلامی یکی از مهمترین رسالت هایی بوده که امام رضا(ع) برعهده داشتند و به گواه تاریخ در این امر مهم موفق بوده اند.

وی با بیان اینکه حضور حرم مطهر امام رضا (ع) پشتوانه معنوی ارزشمندی برای ملت بزرگ ایران است و از سویی وجود بارگاه خواهر بزرگوارشان باعث معنویت سرشاری شده است افزود : بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برای انسان های آزادی خواه و افرادی که دل در گرو رشد معنوی دارند بسیار مقدس و ارزشمند است و از همین رو مردم گروه گروه و با عشق و علاقه رهسپار این مکان مقدس می شوند.

***

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت : در هفدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه ۲۲۰ بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزارتومان بین خانواده‌های کم‌ برخوردار، نیازمند و آسیب‌ دیده از کرونا در شهرستان بهاباد توزیع شد.

سرهنگ سعید دهقان روز سه شنبه درحاشیه توزیع این بسته ها درگفتگو با خبرنگار ایرنا دربهاباد افزود: این بسته های کمک معیشتی شامل  مواد غذایی از جمله برنج ، قند، چای، روغن، سیب زمینی و پیاز، حبوبات، سویا، ماکارونی ، رب گوجه ، پنیر و یک کیسه آرد ۴۰ کیلویی است.

دهقان تصریح کرد : این کمک های مومنانه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت شبانه با حضور نیروهای جهادی قرارگاه سازندگی بسیج بهاباد  درب منزل نیازمندان بهابادی توزیع میشود. 

برچسب‌ها امام رضا یزد تفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام رضا یزد تفت امام رضا یزد تفت امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل

فرماندار اردل از کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در حاشیه رودخانه بالد خبر داد.

یعقوب شکوهی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با حضور اعضای شورای تأمین در محل حادثه، جسد مربوط به مردی حدود ۴۵ ساله با دستان بسته در حاشیه رودخانه بالد با هویت نامشخص پیدا شد که پس از بررسی‌های لازم و گزارش قاضی، به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

وی افزود: جسد کشف شده با دست و پای بسته بود و تاکنون هویت این فرد مشخص نشده است، طبق بررسی، جسد فردی غرق شده در آب، با دست و پای بسته و پارچه و چسب بر دهان، در این رودخانه پیدا شد.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه هویت این مرد ۴۵ ساله نامعلوم است، خاطرنشان کرد: جسد برای انجام آزمایش‌ها به پزشکی قانونی شهرکرد منتقل شد، این جسد دو هفته در آب بوده است.

کد خبر 750851

دیگر خبرها

  • «با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت
  • «آوای ابرها» راهی ایتالیا می‌شود 
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • آمریکا: در کوتاه‌مدت انتظار پیشرفت اوکراین در جبهه جنگ را نداریم
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان