Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون دوچرخه‌سواری با مشکل بزرگی در موضوع بین‌المللی مواجه شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روز پنجم خرداد ماه بود که محمود رشیدی با کسب حداکثر آرا در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری به عنوان رئیس این فدراسیون معرفی شد تا زمام امور این رشته المپیکی را به دست بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی در ابتدای ورودش به فدراسیون با مشکل بزرگی در امور بین‌الملل مواجه شد. او در حالی وارد شد که ایمیل‌های مربوط به 10 ساله گذشته فدراسیون پاک شده بود و هیچ ایمیلی وجود نداشت.

رشیدی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: هیچ گونه اطلاعاتی از قبل در فدراسیون نبود. در واقع در بحث روابط بین‌الملل تمامی ایمیل‌های فدراسیون که مربوط به 10 سال گذشته بودند، پاک شده بودند. به نظرم دوستان خیلی کم‌لطفی کردند. البته این مسئله در حال پیگیری است.

صفرزاده؛ دوچرخه‌سوار ایران در المپیک 2020 توکیو

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوچرخه سواری ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد

به گزارش همشهری آنلاین، آیت‌الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: آنچه ایران اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی انجام داد یک کار الهی بود. کاری بود که بر اساس قرآن صورت گرفت.

وی افزود: این حمله، حمله تنبیهی و عملیات وعده صادق بود و بخشی مربوط به گذشته است. آن بخشی که مربوط به گذشته بود را زدن و محکم زدیم. بخشی نیز مربوط به آینده است، آنچه مربوط به آینده است اگر دوباره غلط را تکرار کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد.

کد خبر 847226 منبع: مهر برچسب‌ها ایران و اسرائیل ائمه جمعه - امام جمعه خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل تهران

دیگر خبرها

  • اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
  • ۳۲ و ۲۷ سال؛ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری در سال گذشته
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه