Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) امشب و فردا شب با اجرای ویژه برنامه «امام مهربانی‌ها» میزبان عاشقان و شیفتگان ولی نعمتمان حضرت امام رضا(ع) خواهد بود.

به گزارش قدس آنلاین، جشن بزرگ ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع)، با حضور زائران و مجاوران بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء ۳۱ خرداد و یکم تیرماه مصادف با شب و شام میلاد این همام در صحن وسرای حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم دلدادگان رضوی از بیانات حجت الاسلام و المسلمین موسوی، استاد حوزه و دانشگاه در خصوص سیره و سبک زندگی حضرت رضا(ع) و مدیحه سرایی و مولودی خوانی رضا آتش فراز و حسین قوی پنجه در مدح و منقبت امام علی‌بن‌موسی الرضا(ع) بهره‌مند می‌شوند.

 آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به  موسسه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی در طول دهه کرامت رضوی میزبان برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی مذهبی با محوریت گسترش سبک زندگی رضوی و زندگی به سبک بندگی بود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: طبس آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم ع میلاد امام رضا ع امام مهربانی ها بن موسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد

دفتر آیت الله ناصری امام جمعه‌ یزد در پیامی شهادت امام صادق علیه السلام به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی شیعیان و دلسوختگان آن حضرت تسلیت گفت.

به همین مناسبت مجلس ذکر فضائل و مصائب آن بزرگوار از سوی نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۷ صبح در محل دفتر ایشان واقع در خیابان آیت الله کاشانی، روبروی بیمارستان مرحوم مجیبیان، کوچه آیت الله خاتمی برپا خواهد بود.

 از عموم مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و سلسله جلیله روحانیت و بسیجیان فداکار دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • مشهد در سوگ ششمین ولی مسلمین/عطر شهادت در اجتماع صادقیون پیچید
  • سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی
  • ابری آسمان و گریه بی‌امان، مشهدالرضا در سوگ صادق آل محمد (ص)
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»