Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پیشین استقلال با بیان اینکه دلیل اصلی جنجال‌های اخیر در این باشگاه نبود کمیته فنی است، بیان کرد مجیدی و مددی را به آشتی دعوت می‌کنم چون استقلال جای لجبازی نیست

کاظم اولیایی صحبت هایی را در مورد استقلال عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، کاظم اولیایی در مورد اتفاقات اخیر باشگاه استقلال گفت:

قبل از هر چیز مددی و مجیدی را به صلح به سود استقلال و هوادارانش دعوت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعوای این دو هیچ نفعی برای خودشان و تیم ندارد و باعث می‌شود دود این اختلافات به چشم هواداران برود. مگر هواداران استقلال چه گناهی کردند که در این وضعیت باید شاهد این جنجال هم باشند؟

رییس هیات مدیره کانون پیشکسوتان استقلال گفت:

زمانی که ابتدای فصل محمود فکری خواست از نساجی به استقلال بیاید، از کانون پیشکسوتان رخصت گرفت و این کار قشنگی بود. همان روز ما به او پیشنهاد دادیم برای تقویت خودش و تیمش یک کمیته فنی قوی تشکیل شود، که البته این اتفاق نیفتاد.

اولیایی تصریح کرد:

اگر امروز شاهد این جنجال و چالش بین مدیرعامل و سرمربی هستیم، اصلی ترین دلیل آن نبود همان کمیته فنی است. خلاء کمیته فنی امروز به این شکل خودش را نشان می‌دهد و ممکن است در آینده هم به صورت‌های دیگر دیده شود. توصیه‌ام به تصمیم سازان در باشگاه استقلال این است که حتی‌المقدور در اولین فرصت اقدام به تاسیس یک کمیته فنی نمایند.

کارشناس فوتبال گفت:

تشکیل کمیته فنی کار امروز و فردا نیست و یک برنامه‌ریزی می‌خواهد. اما استقلال امروز نیاز به یک اقدام عاجل و کوتاه مدت برای رفع این مشکلات دارد و من توصیه می‌کنم برای خاتمه دادن به این جنجال، عقلا به میدان آمده و با ریش سفیدی مشکل مددی و مجیدی را حل کنند و از این دو می‌خواهم با درک جایگاه خود و اهمیت ختم غائله را به سود تیم و هواداران اعلام نمایند.

رییس هیات مدیره شرکت پیشکسوتان استقلال گفت:

اصلی ترین مشکل این سالهای استقلال حضور مددی و امثال مددی در مدیریت آن نیست. مشکل بزرگ باشگاه این است که قدرت تصمیم‌گیری خارج از باشگاه است نه داخل آن.

او افزود:

تا زمانی که قدرت تصمیم‌گیری به داخل باشگاه باز نگردد، آش همین آش و کاسه همین کاسه است. باید قدرت تصمیم‌گیری به داخل باشگاه بازگردد؛ حتی اگر تصمیم اشتباه هم گرفته شد، بهتر از این است که تصمیمات خارج از باشگاه گرفته شود.

اولیایی تصریح کرد:

الان در وزارت ورزش هر معاون و مشاور و حتی مدیر کلی یک سهم از پست‌های استقلال می‌خواهد و جنگ قدرت شده بلای جان. یکی می‌خواهد مدیر عامل تعیین کند، یکی دنبال تعیین معاون است و دیگری دنبال سهم گرفتن از یک پست دیگر. حتی صدای مجیدی هم چندی قبل در آمد و با صراحت گفت دخالت‌های وزارت ورزش قدرت تصمیم‌گیری را از داخل باشگاه گرفته است.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال خاطرنشان ساخت:

زمانی هم که بنده مدیر باشگاه استقلال بودم، در همه آن سال‌ها تصمیم گیرندگان اصلی ورزش و فوتبال پرسپولیسی بودند، اما هیات مدیره وقت به قدری قوی بود که هرگز اجازه دخالت در امور باشگاه را به بالادستی‌ها نمی‌داد و استقلال خود را کاملاً حفظ کرده بود. باید استقلال بار دیگر به همان جا برسد که هیات مدیره برای آن تصمیم بگیرد نه اینکه تصمیمات اصلی در جای دیگری گرفته شود.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با مهران کاظمی؛ حسن روشن اگر الان بازی می کرد، گران ترین فوتبالیست می شد باشگاه پرسپولیس: آقای خطیبی، این مهمل‌ بافی ها برای‌ شما تبعات خواهد داشت! ملیت سرمربی جدید تیم ملی عراق فاش شد/ کی روش به بغداد نزدیک است؟ جریمه سنگین در انتظار ویدال و مدل؛ 6 بازیکن تیم ملی شیلی، چند زن برزیلی را به هتل دعوت کردند برابری با رکورد تاریخ ایتالیا؛ تیم مانچینی به رکورد 30 بازی پیاپی بدون شکست رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قدرت تصمیم گیری باشگاه استقلال هیات مدیره کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مناف هاشمی در جمع خبرنگاران بعد از نشست اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: خسروی‌وفا در این باره صحبت کرده است. انتظار نبود که چنین وضعیتی در بودجه کمیته بیفتد و شوک به کمیته المپیک وارد شود. بخشی از این رقم بودجه در لایحه اصلاح شد و قرار شد که بخشی از طریق کمیسیون فرهنگی پرداخت شود. امیدواریم با این دو اقدام، این گره‌ها باز شود. ما امیدوار به این هستیم. ما سال قبل یک رویداد و امسال سه رویداد داریم، طبیعی است اردوها بیشتر باشد.

وی افزود:  درخصوص بودجه هم کمیته المپیک رایزنی‌های خوبی داشت، اما آنچه به لایحه به مجلس رفت، یک بخشی از لایحه حذف شده بود که البته قسمتی از آن برگشت. شاید خیلی رشد در سال المپیک نداشته باشیم. البته همچنان منتظر هستیم تا در نهایت در امسال مشکلی نداشته باشیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره کسب سهمیه ها بیان کرد: قرار شد حمایت‌ها ادامه داشته باشد و تلاش کنیم رشته‌هایی مثل دوومیدانی و صخره نوردی و تنیس روی میز را بیشتر حمایت کنیم تا سهمیه‌ها که 31+1 سهمیه است، افزایش پیدا کند. حتی رشته‌های والیبال ساحلی و والیبال هم تلاش می‌کنند و حتی از طریق وایلد کارت سهمیه بگیریم. امیدواریم بیش از 35 سهمیه بگیریم.

وی درباره متفاوت بودن حقوق برخی ورزشکاران در رشته‌های مختلف و برخی از گلایه ها گفت: امروز روی این موضوع بحث شد. در بسته حمایتی از ورزشکاران 3 نکته وجود دارد، حقوق، سرانه اردویی و چیزهای دیگر. 6 شاخص لحاظ شده که از جمله آنها نتایج ورزشکاران، مدال‌های قبلی، اقدامات فرهنگی و ... هستند. مرکز نظارت بر این مسائل نظارت دارد. کف پرداختی 15 میلیون است و سایر ارقام با نظر فدراسیون و مرکز نظارت پرداخت می‌شود و دو 25 میلیون ممکن است اضافه شود. ما ورزشکاری هم داریم که حتی بیش از 150 میلیون حقوق می‌گیرد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک افزود: زمانی که کسب سهمیه شود، پول پرداخت می‌شود، اما اگر مدال‌های آنها از پیش‌بینی بهتر باشد، ارقام قبلی پرداخت می‌شود. این انگیزه می‌دهد تا ورزشکاران تلاش کنند پول بیشتری بگیرند. چالشی در بحث اعزام و پرداخت حقوق ورزشکاران نداریم.

هاشمی درباره مصوبات نشست هیات اجرایی بیان کرد: این نخستین جلسه هیئت اجرایی در سال جدید برگزار شد. دلیل تأخیر این بود که بودجه کمیته ملی المپیک ابلاغ نشده بود. ما امسال 3 رویداد داریم و منتظر بودم که عدد و رقم مشخص شود و برنامه‌ریزی کنیم و منابع را تخصیص بدهیم و نحوه پاداش‌ها مشخص کنیم. این دلیل تاخیر یکی از جلسات بود که به امروز موکول شد. امروز گزارش مفصلی از ثبت‌نام‌ها و کسب سهمیه‌ها و بازدیدها از دهکده پاریس و جلسه آنلاین با کمیته برگزاری ارائه شد.

هاشمی در ادامه افزود: گزارش دوم درخصوص بازی‌های داخل سال آسیا بود که 38 رشته حضور دارد و ما 32 رشته را مدنظر داریم که به کمیته برگزاری مسابقات اعلام کردیم. ملاک اصلی اعزام رشته‌هایی است که طلا بگیرند و این اولویت هیئت اجرایی است تا جایگاه سوم دوره قبل را حفظ و ارتقا بدهیم. تا تعیین قطعی بودجه به فدراسیون ها گفتیم که بخشی از منابع را خودشان باید تأمین کنند.

هاشمی درباره دیگر مباحث جلسه نیز گفت: در جلسه امروز، دو سه موضوع دیگر هم مطرح شد. یکی از آنها بحث حق الجلسات برای تدریس‌ها بود که قرار شد در نشست بعدی نهایی کنیم. درخصوص اسم و شعار کاروان هم در نشست فوق‌العاده دو هفته آینده تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال