Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، براساس گزارش شهروند خبرنگارمان از قطعی تلفن منطقه ملک آباد کرج مطلع شدیم؛ معضلی که گریبانگیر بسیاری از نقاط حاشیه نشین استان است.

هربار که علت این قطعی را جویا می شویم تنها چیزی که می شنویم، سرقت کابل های تلفن است؛ ظاهرا مخابرات در سایه خاموشی ها سفره پهنی برای سارقان و معتادان متجاهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود بنا به درخواست شهروندان موضوع قطعی تلفن در ملک آباد را باری دیگر از از بیان، مدیرکل شرکت مخابرات منطقه البرز جویا شدیم.

بیان گفت: علت قطعی تلفن در ملک آباد مانند گذشته سرقت کابل برق است که هزینه های بسیاری را به دنبال دارد و متولیان امنیت نتوانسته اند سارقان را دستگیر کنند.

او افزود: چون ملک آباد منطقه خاصی است اهالی هم کمک کنند و از دستگاه های متولی امنیت کمک بخواهند.

مدیرکل شرکت مخابرات منطفه البرز گفت: بیش از پنجاه درصد شبکه مخابرات ملک آباد براثر سرقت از بین رفته است و سرمایه زیادی را از دست داده ایم و این مورد به صورت روزانه تکرار می شود.

او با اشاره به نبودن خط تلفن در بخش هایی از شهرک صنعتی ماهدشت، گفت: خط تلفن تنها در بخش های کارگاهی وجود ندارد که متولی آن شهرداری است و ظاهرا مجموعه شهرداری هم چون باید هزینه ها را پرداخت کند خیلی پیگیر ماجرا نیست.

انتهای پیام/د.خ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلفن ثابت قطعی تلفن ملک آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای حسین آباد دورود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛یادواره شهدای منطقه حسین آباد با حضور خانواده های معظم شهدا مردم شهید چپرور این منطقه دورود بر زار شد 
 محله حسین آباد شهرستان دورود ۹۰ شهید والا مقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد