Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با جنجال در رسانه‌ها مشکل کادرفنی استقلال حل نمی‌شود.

کاظم محمودی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص مشکلات باشگاه استقلال و مصاحبه مدیرعامل و سرمربی این باشگاه اظهار داشت: مدیران غیر فوتبالی بلای جان این فوتبال هستند. بحث من فقط مربوط به استقلال نیست در کل فوتبال ما این مسئله وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی مدیری نمی‌تواند مشکلات و حواشی پیرامون تیم را جمع و جور بکند بهتر است استعفا بدهد و برود.

وی افزود: مجیدی مربی خوب و جوانی است و بهتر است صعه صدر به خرج بدهد. با جنجال در رسانه‌ها مشکل کادرفنی حل نمی‌شود. اینگونه مصاحبه‌ها طرفداران استقلال و مجیدی را دلسرد می‌کند و فایده زیادی برای مجیدی ندارد. باید قبول کنیم فقط اسم فوتبال ایران حرفه‌ای است و مشکلات زیاد دارد. مجیدی مسئول امورات فنی تیم است هر چه می‌خواهد از سرپرست و مدیران باشگاه درخواست کند. اگر امکانات برایش فراهم نشد و کسی او را مواخذه کرد آن وقت بگوید فلان امکانات را خواستم در اختیارم قرار ندادند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره مشکلات عدم حضور مربی ایتالیایی در استقلال گفت: استقلال، پرسپولیس و تراکتور در حال حاضر با بحث بدهی‌های خارجی و پرونده‌های حقوقی در فیفا روبه‌رو هستند. چه لزومی هست در این شرایط یک باشگاه ایرانی سراغ مربی خارجی برود؟ جز اینکه پرونده و شکایت جدید به تیم‌ها اضافه می‌شود؟ با این شرایط بهتر است باشگاه‌ها هزینه‌های خودشان را کاهش بدهند تا بدهی‌های قبلی را پرداخت کنند.

محمودی در خصوص تصمیم فدراسیون فوتبال درباره اجازه همکاری با خارجی‌ها تصریح کرد: نمی‌دانم چرا فدراسیون اجازه چنین موردی را داد. به خاطر اینکه هنوز باشگاه‌های ما مشکل دارند و مشکلات قبلی‌شان برطرف نشده است. پنجره تیم‌های لیگ برتری، یکی یکی در حال بسته شدن است. باید قبول کنیم فرهنگ بازیکنان و مربیان خارجی با ایران همخوانی ندارد؛ تنها استثنای این موضوع برانکو بود. برانکو مدت زیادی در کشور ایران کار کرده بود و از فرهنگ و مدیریت در کشور ما آشنایی زیادی داشت. به نظرم بهتر است به جای مربی و بازیکن درجه ۳ با جوانان ایرانی همکاری شود.

وی در پایان گفت: اگر باشگاه‌های ما روی بازیکنان و جوانان ایرانی سرمایه‌گذاری کنند خیلی بهتر است تا اینکه مربی یا بازیکن درجه ۳ خارجی بیاوریم و در آخر هم با شکایت روبه‌رو بشویم و مشکلات دیگر بروز کند. البته بازیکن ایرانی به یکی از تیم‌های پرطرفدار برای عقد قرارداد مراجعه می‌کند و مدیر کارنابلد ۳ برابر مبلغ ایده‌آل مدنظرش را به وی پیشنهاد می‌دهد. این موضوعات نه تنها به باشگاه‌های دولتی ما آسیب وارد کرده است، باشگاه‌های خصوصی را هم با مشکل رو به رو کرده است. اگر تیم خصوصی بخواهد نتیجه خوب بگیرد باید هم اندازه همین تیم‌ها و هزینه غیرمتعارف‌شان هزینه کند.

بیشتر بخوانید: مددی: از بی‌انصافی مجیدی تعجب کردم/ مظاهری ۵۵ درصد دریافتی داشته است

انتهای پیام/

برچسب ها: کاظم محمودی استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال کاظم محمودی استقلال باشگاه ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند.

به نقل از ورزش سه نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900311

دیگر خبرها

  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود