Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-04@00:12:13 GMT

نظر مربی استقلالی درباره سرمربی تیم ملی!

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۷۲۹۴

نظر مربی استقلالی درباره سرمربی تیم ملی!

مربی اسق استقلال گفت: بهتر است الان یا اسکوچیچ در تیم ملی بماند یا کی روش بیاید. به گزارش پول نیوز، مجید نامجومطلق درباره وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال اظهارداشت: درست است که اسکوچیچ سرمربی اسم و رسم داری نیست و کارنامه پر افتخار و رزومه معتبری مثل کارلوس کی روش ندارد، اما در بدترین شرایط تیم ملی ما را تحویل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در شرایط سختی قرار داشتیم و باید در هر ۴ دیدار پیروز می‌شدیم که در نهایت این اتفاق مهم رخ داد. درست است که رقبای ما در مرحله بعدی قابل قیاس با مرحله قبل نبودند، ولی باید این را در نظر بگیریم که اسکوچیچ به شناخت کافی از تیم ملی رسیده است. صمن اینکه ما الان تیم بسیار خوبی داریم. بازیکنان طراز اول و لژیونر‌هایی در اختیار سرمربی تیم ملی هستند که جزو بهترین نسل‌های فوتبال ایران به شمار می‌روند. درست است که در گذشته هم لژیونر داشته ایم، اما الان لژیونر‌های ما در تیم‌های مطرح اروپایی بازی می‌کنند و از نفرات فیکس و تاثیرگذار باشگاه‌های خود هستند و کیفیت بالایی دارند.

او ادامه داد: خوشبختانه تیم ملی الان از نظر فنی شرایط بسیار خوبی دارد، اما با توجه به فرصت کمی که تا مرحله بعدی دارین و موفقیتی که اسکوچیچ به آن دست پیدا کرد، بهتر است با او مسابقات را ادامه دهیم مگر اینکه فدراسیون بخواهد کی روش یا یک مربی بزرگتر از او را بیاورد. انتخاب نادرست ویلموتس ضربه مهلکی به فوتبال ما از نظر فنی و اقتصادی وارد کرد و هیچ ثمره خوبی برایمان نداشت؛ بنابراین اگر قرار است تغییری روی نیمکت تیم ملی رخ دهد باید انتخاب درست و آگاهانه‌ای باشد، چون ما در گذشته چوب انتخاب نادرست و عجولانه را خورده ایم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: در حال حاضر هم تیم ملی با اسکوچیچ نتایج خوبی گرفته است. درست است که سطح فوتبال ایران از نظر فنی و کیفی با رقبای خود در مرحله قبل فاصله زیادی داشت، ولی ما در شرایط بسیار سختی قرار داشتیم و در همین گروه به بحرین و عراق باخته بودیم. ضمن اینکه برای موفقیت فقط داشتن بازیکن خوب ملاک نیست بلکه باید یک مربی کاربلد باشد تا بتواند تیم را به خوبی هدایت کند. اگر واقعا فدراسیون قصد ایجاد تغییر در تیم ملی را دارد یا کی روش برگرداند یا یک مربی در سطح او، چون واقعا کی روش به رشد فوتبال ما کمک زیادی کرد و به فوتبال ایران اعتبار داد. درواقع بحث اصلی من این است که دوباره فدراسیون انتخاب اشتباه نداشته باشد و سراغ گزینه‌ای نرود که هیچ شناختی از فوتبال ایران ندارد.

نامجومطلق در ادامه گفت: اسکوچیچ به اندازه کافی از فوتبال ایران شناخت دارد و توانسته تیم ملی را هم به هماهنگی لازم برساند. به نظر من الان یا او در تیم ملی بماند یا کی روش بیاید، چون ما زمان کمی تا شروع دوره بعدی مسابقات داریم و نباید به سراغ گزینه‌های ناشناس برویم. ضمن اینکه شخصا با حضور مربی داخلی روی نیمکت تیم ملی موافق نیستم و اگر قرار است سراغ گزینه داخلی برویم همان اسکوچیچ بماند بهتر است.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: اخبار فوتبال اخبار ورزشی تیم ملی والیبال تیم فوتبال پرسپولیس پول نیوز فوتبال ایران کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرشید سمیعی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پیش‌تر گفته بود جواد نکونام با استقلال قرارداد سه ساله دارد و در صورت تغییر و تحولات مدیریتی هم در این تیم خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد

بر اساس خبرهای رسیده از ساختمان سعادت آباد گروه مدیریتی جدید بسیار علاقمند است به همکاری با جواد نکونام ادامه دهند و در فصل بعدی برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی کنند و این در مصاحبه‌های علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس مشهود بود.

از سویی جواد نکونام هم رابطه خوبی با گروه مدیریتی جدید دارد. به‌طوری‌که پیش از بازی با تراکتور به کانال رسمی باشگاه استقلال گفت: « واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از آقای علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.»

صرف نظر از نتایج استقلال در هفته‌های باقی مانده تماشاگران تیم استقلال هم خواهان ادامه همکاری تیم با جواد نکونام هستند چرا که این مربی با همه تنگناها در استقلال از آبی‌پوشان یک تیم مدعی ساخته است که شانس اول قهرمانی در لیگ برتر به حساب می آید.

جواد نکونام در استقلال ماندنی است و این محتمل‌ترین اتفاق ممکن در استقلالی است که می تواند برای آینده خود برنامه‌ریزی بهتری داشته باشد. در فصل جدید استراتژی باشگاه به طور حتم از چهاردهمی در لیگ برتر به موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا ارتقاء پیدا خواهد کرد.

منبع: فرارو

انتهای پیام/

کد خبر: 1229195 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • عکس‌| پیام احساسی نکونام برای استقلالی‌ها؛ ذوق‌زدگی سرمربی آبی‌ها
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال
  • آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است