Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@13:22:23 GMT

زمان تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی ایران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۷۳۳۸

تکلیف سرمربی تیم ملی به زودی مشخص می شود

فدراسیون فوتبال ایران با تاکید بر دو عامل مهم، تکلیف کادر فنی تیم ملی را برای مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص می‌کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال ایران پس از صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر با بلاتکلیفی در انتخاب سرمربی خود روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران تا سال ۲۰۲۳ خود را نفر اول این تیم در امور فنی می‌داند اما شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون هنوز تصمیمی بر ادامه همکاری با او نگرفته است.

رابطه سرد عزیزی خادم با اسکوچیچ در حالی عیان شد که آنها پس از بازگشت کاروان ملی‌پوشان از بحرین به تهران جلسه‌ای با یکدیگر نداشتند و تماس تلفنی از جانب رئیس با سرمربی تیم نیز گرفته نشده است.

توانایی فنی اسکوچیچ برای صعود مقتدرانه ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و همچنین شناخت او از رقیبان مرحله نهایی جزو مواردی است که مدیران فدراسیون نسبت به آن تردید دارند تا انتخاب بهترین گزینه برای هدایت ملی‌پوشان تبدیل به چالش اصلی آنها شود.

عزیزی خادم که در اردوی تیم ملی در بحرین حضور داشت جلسات زیادی را با بازیکنان ملی پوش درباره عملکرد اسکوچیچ برگزار کرد، صحبت‌هایی که نشان از تأثیر آن در تصمیم‌گیری عزیزی خادم در قبال اسکوچیچ دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال به خوبی می‌داند زمان باقیمانده تا شروع دور بعدی مسابقات انتخابی جام جهانی، مهم‌ترین موضوع در انتخاب سرمربی تیم ملی ایران است. با این حال وی می‌خواهد تصمیم خود را پس از مشخص شدن حریفان در دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و مشورت با هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال بگیرد.

عزیزی خادم قصد دارد یک روز پس از برگزاری قرعه کشی رقابت‌های مرحله نهایی جلسه‌ای با هیأت رئیسه ترتیب داده و در این باره تمام موارد را در میان بگذارد.

قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر در قاره آسیا ۱۰ تیرماه برگزار می‌شود و فدراسیون تصمیم دارد انتخاب نهایی خود را درباره سرمربی تیم ملی ایران تا ۱۵ تیرماه اعلام کند.

فدراسیون فوتبال در حالی تصمیم به انتخاب سرمربی در نیمه تیرماه گرفته که بازی‌های تیم ملی ایران از ۱۱ شهریورماه آغاز می‌شود.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با صادق ورمزیار: محمد صادقی سه گل به بایرن مونیخ زد؛ دروازه با حضور عابدزاده کوچک می شد فرهاد مجیدی خطاب به معاون وزیر ورزش: هر کاری کنید، تیم من می برد مهاجم استقلال جواب مهاجم پرسپولیس را داد احتمال انتقال اشرف حکیمی به پاری سن ژرمن طی 72 ساعت آینده چهره 11 تیم از 16 تیم پایانی یورو 2020 مشخص شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی ایران انتخابی جام جهانی فدراسیون فوتبال مرحله نهایی عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس طرهانی معاون قضائی رئیس کل در امور زندان‌ها و کمیسیون عفو و بخشودگی دادگستری استان تهران گفت: در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان تهران برای کاهش جمعیت کیفری و تعیین تکلیف محکومان زندانی که طولانی مدت در حبس به سر می‌برند، یک زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس با صدور حکم اعسار مطلق آزاد شد.

طرهانی اظهار داشت: در ارتباط ویدئو کنفرانس با یک زندانی، که به اتهام ایراد ضرب و جرح به پنج سال حبس و پرداخت دیه محکوم شده بود و از سال ۸۸ به علت عدم رضایت شکات و مراجعه آن‌ها همچنان در زندان به سر می‌برد موجب صدور دستورات لازم برای تعیین تکلیف وی و صدور حکم قضائی در شعبه مربوطه شد.

معاون قضائی رئیس کل در امور زندان‌ها و کمیسیون عفو و بخشودگی دادگستری استان تهران افزود: با توجه به اینکه محکوم علیه حبس خود را به اتمام رسانده بود و قریب ۱۰ سال پس از اتمام محکومیت، صرفاً به دلیل عدم توان مالی برای پرداخت دیه در زندان به سر می‌برد و هیچ اقدامی نیز توسط شکات صورت نگرفته و حتی طی این مدت از یک روز مرخصی نیز استفاده نکرده بود، پرونده وی در راستای اجرای برنامه‌های کاهش جمعیت کیفری دستگاه قضائی مورد بررسی و تعیین تکلیف نهایی قرار گرفت.

وی در پایان در خصوص آزادی زندانی تصریح کرد: با هماهنگی بین مرجع قضائی مربوطه و دادسرای مجری حکم، زندانی پس از تحمل نزدیک به ۱۵ سال حبس، با صدور حکم اعسار مطلق، از زندان آزاد شد.

کد خبر 6097078

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد