Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-آکادمی هنر‌های فیلم و تلویزیون بریتانیا تاریخ مراسم اهدای جوایز سینمایی در سال ۲۰۲۲ را اعلام کرد.

آکادمی هنر‌های فیلم و تلویزیون بریتانیا تاریخ مراسم اهدای جوایز سینمایی در سال ۲۰۲۲ را اعلام کرد.

این رویداد که در انگلیس از شبکه بی بی سی پخش خواهد شد، روز یکشنبه ۱۳ مارس ۲۰۲۲ برگزار می‌شود و با این تصمیم بعد از تغییر تاریخ دوره ۲۰۲۱ به دلیل شیوع ویروس کرونا، اکنون به تاریخ همیشگی و سابق خود بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور سنتی بین برگزاری جوایز بفتا و جوایز آکادمی اسکار فاصله‌ای دو هفته‌ای وجود دارد که در تاریخ اعلامی جدید هم این موضوع رعایت شده است. آکادمی اسکار در تاریخ ۲۷ مارس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

نتفلیکس گلدن گلوب را بایکوت می‌کند
تحریم گلدن گلوب از سوی شبکه NBC/ تام کروز جوایزش را پس داد

اگرچه هنوز مکانی برای برگزاری این رویداد انتخاب نشده است، اما بفتا در سال‌های اخیر در رویال آلبرت هال معروف لندن برگزار شده و انتظار می‌رود برای رویداد پیش رو هم همین مکان انتخاب شود.

جوایز فیلم بفتا ۲۰۲۱ که دوره هفتاد و چهارم این رویداد بود، جایزه بهترین کارگردانی را به کلویی ژائو برای فیلم «عشایر» داد و فرانسیس مک دورمند و آنتونی هاپکینز جوایز بازیگران نقش اصلی زن و مرد را دریافت کردند. یو جونگ یون و دنیل کالویا هم در بخش جوایز مکمل بازیگری برگزیده شدند. در بخش‌های دیگر نیز می‌توان گفت برگزیدگان بفتا، با برگزیدگان جوایز اسکار یکسان بودند.

جوایز بفتا ۲۰۲۱ اولین دوره‌ای بود که بعد از نقد‌های گسترده با اعمال ۱۲۰ تغییر در قانون بخش‌های رأی گیری، اعضا و کمپین‌ها برگزار شد.

بفتا همچنین اعلام کرد که جزئیات واجد شرایط شدن فیلم‌ها در جوایز و همینطور تایم لاین دوره ۲۰۲۲ را در آینده منتشر خواهد کرد.

گفتنی است؛ تاریخ برگزاری بیست و هشتمین دوره جوایز سالانه انجمن بازیگران آمریکا هم تغییر کرده و اکنون برای ۲۷ فوریه ۲۰۲۲ تنظیم شده است. این تاریخ در ابتدا براس اسکار ۹۴ رزرو شده بود، اما با تغییر تاریخ برگزاری جوایز آکادمی، اکنون جوایز انجمن بازیگران در این تاریخ برگزار خواهد شد.

ورایتی هم نوشت در حالی تقویم جوایز سال ۲۰۲۲ در حال شکل گرفتن است، جوایز گلدن گلوب سال آینده برگزار نخواهد شد و دوره بیست و هفتم جوایز منتخب منتقدان، جایگزین گلدن گلوب در تاریخ ۹ ژانویه ۲۰۲۲ خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تاریخ برگزار گلدن گلوب خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان

مسئول بسیج جامعه زنان گیلان گفت: دوره جامع کنشگر - کارشناس جمعیت با عنوان «خاکریز امنیت ۸» با حضور ۲۲۰ نفر از بانوان توانمنداستان گیلان برگزار شد.

طاهره عاشوریان با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت در گیلان به عنوان استانی که درگیر پیری جمعیت است، افزود: دوره جامعه کنشگر_ کارشناس جمعیت با حضور خواهران فعال حوزه تخصصی جمعیت و خانواده در استان برگزار شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان گفت: دراین دوره ابعاد علمی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، دینی، تربیتی، روانشناختی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و راهکار‌های حوزه جمعیت بررسی شد.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های مهم در حوزه جمعیت، توجه جدی و برنامه ریزی دقیق و نهادینه کردن درجامعه است، افزود: مقوله جمعیت از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در جامعه است و کنشگران این حوزه باید برای تبیین مسئله جمعیت فعالانه ورود کرد و با آگاهی بخشی عمومی در این حوزه اهتمام جدی داشته باشند.

به گفته عاشوریان سازمان بسیج جامعه زنان گیلان دوره تربیت جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت با حضور اساتید شورای راهبردی حوزه علمیه قم و تهران برگزار شده است، افزود: این دوره با همکاری اداره کل خانواده و جمعیت استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب گیلان با حضور ۲۲۰ نفر از خواهران علاقه‌مند و توانمند برگزار شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان