Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخش پروژه های مهندسی حرمین امامین عسکریین(ع) از تکمیل ۹۸ درصد از پروژه بخش پزشکی«امام هادی(ع)» ویژه مبتلایان به بیماری کرونا در بیمارستان خیریه سامرا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از askarian، مهندس بلال حسین، معاون مسئول بخش پروژه های مهندسی حرمین امامین عسکریین(ع) گفت: با نظارت و راهنمایی مستقیم شیخ ستار المرشدی، دبیرکل این آستان مقدس، 98 درصد از پروژه ساخت بخش پزشکی «امام هادی علیه السلام» ویژه مبتلایان به بیماری کرونا در شهر سامرا به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بلال حسین ادامه داد: این پروژه در مساحت 875 متر مربع بنا شده است. این پروژه با 54 تخت ازجمله 36 تخت برای بخش عمومی و 18 تخت برای بخش خصوصی طراحی شده است. کارهای برق کشی و سیستم خنک کننده آن به پایان رسیده است و در روزهای آینده با حضور مسئولان و مردم برای خدمت به ساکنان این شهر افتتاح می شود.

 

وی افزود: بخش کرونا براساس مقررات وزارت بهداشت عراق و با جدیدترین طراحی ها و دکورها ساخته شده است.

 

دبیرکل حرمین امامین عسکریین(ع) پس از دریافت درخواست های شخصیت ها و شیوخ شهر سامرا به دلیل افزایش مبتلایان به بیماری کرونا و وضعیت بهداشتی این شهر به توسعه و تجهیز بیمارستان خیریه سامراء اقدام کرد.

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا سامراء حرمین عسکریین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز پیش از ظهر یکشنبه از پروژه ادامه بلوار ماهان و در امتداد آن بلوار سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهید ناصربخت که به دانشگاه خوارزمی نیز می‌رسد، بازدید کرد.

تکمیل این مسیر، بار زیادی از ترافیک خیابان شهید بهشتی و گره‌های ترافیکی در محدوده حصارک کرج را کاهش می‌دهد و سبک می‌کند.

استاندار البرز در این بازدید که با همراهی مهرداد کیانی شهردار کرج انجام شد، بر ضرورت تکمیل این پروژه و رفع موانع و معارضان آن تاکید کرد.

کد خبر 6090704

دیگر خبرها

  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی