Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حاشیه جشن قهرمانی سوپرجام پرسپولیس تهران محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم پرسپولیس لایوی طولانی در اینستاگرام رفت.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بعد از اتمام بازی‌های ملی موفق شد کار خود را با کسب پیروزی از سر بگیرد. سرخ‌های تهران توانستند در دیداری تراکتور تبریز را با گل آل کثیر شکست دهند و جام دیگری را به ویترین افتخارات پرسپولیس،با برتری در سوپرجام اضافه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین کنعانی زادگان مدافعی که با درخشش خود به مهره قابل اعتماد دراگان اسکوچیچ در تیم ملی نیز تبدیل شده و در بحرین عملکرد خوبی داشت پس از پایان اردوی تیم ملی و بازگشت به تهران بار دیگر در ترکیب اصلی سرخ ها به میدان رفت.

 

کنعانی‌زادگان در تیم پرسپولیس شماره‌ای را بر تن می‌کند که کریم باقری با آن سا‌ل‌ها در میانه زمین پرسپولیس درخشیده و بدون شک این شماره همواره تداعی کننده خاطرات کریم باقری، بازیکن با اخلاق پرسپولیس و تیم ملی ایران است. کنعانی‌زادگان پس از بازگشت به پرسپولیس با کسب اجازه از باقری، مربی تیم این پیراهن را بر تن کرد و توانست قهرمانی لیگ را نیز با لباس پرسپولیس جشن بگیرد. 

 

 کنعانی پس از قهرمانی سرخ‌ها در جشن قهرمانی لایوی را در اینستاگرام با مخاطبانش به اشتراک گذاشت که حضور کریم باقری در قسمتی از آن صحنه های جالبی را ثبت کرد. کریم باقری به کنعانی اصرار داشت که سریع تر لایو را قطع کند که با شیطنت‌هایی از سوی این مدافع همراه بود. کنعانی‌زادگان به کریم باقری گفت: آقا کریم! شماره شش شما را من می‌پوشم که باقری در جواب گفت: اصلا این پیراهن برای خودت!

 

کنعانی تا این‌جای فصل در مورد شایعات مطرح شده مبنی بر پیوستن به تیم قطری سکوت کرده و همواره ترجیح داده است در مورد پرسپولیس و بازی‌های پیش روی این تیم حرف بزند. او که در مقطعی برای استقلال بازی کرد پس از بازگشت به پرسپولیس توانست با بازی‌های خوب و کم اشتباه به یکی از بازیکنان محبوب تیم بدل شود؛البته اینکه پیراهن شش و ارثیه کریم باقری او را در پرسپولیس نگه دارد داستان دیگری است.

پرسپولیس تهران محمد حسین کنعانی زادگان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران محمد حسین کنعانی زادگان کنعانی زادگان کریم باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و شمس اذر قزوین در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که اتفاق عجیبی در جریان این بازی رخ داد. گل گهر که میزبانی این بازی را بر عهده داشت در نیمه اول پیراهن‌های سفید رنگ بر تن داشت اما در نیمه دوم تصمیم گرفت پیراهن دوم خود به رنگ سفید را با نقش و نگاره‌های تقریبا یاسی رنگ بر تن کند.

تا کنون از سوی ناظر بازی این دیدار که سازمان لیگ انتخاب می‌کند توضیحی ارائه نشده است تا در حساس‌ترین هفته‌های پایانی فصل جاری لیگ بیست و سوم ابهام تازه ای ایجاد شود.

شایان ذکر است ادامه رقابت‌های هفته بیست و ششم فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پیگیری می‌شود.

کد خبر 6097669

دیگر خبرها

  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • رکورد جدید مودریچ با پیراهن رئال
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن