Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@11:05:27 GMT

نظام کارآمد و موفق ابزار تبلیغاتی کارآمدی دارد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۷۶۰۱

نظام کارآمد و موفق ابزار تبلیغاتی کارآمدی دارد

حجت الاسلام دهقان با اشاره به اینکه نظامی کارآمد و موفق است که ابزار تبلیغاتی کارآمدی داشته باشد، گفت: از منظر دین مبین اسلام براى رسیدن به هدف، بهره گیرى از تبلیغات صحیح ضرورت دارد.

حجت الاسلام «فتح الله دهقان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از منظر دین مبین اسلام براى رسیدن به هدف، بهره گیرى از تبلیغات صحیح ضرورت دارد و اصلى ترین وظیفه رسول اکرم (ص) و پیامبران الهى نیز همین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم افزود: بدون تردید، براى مردم جهان و به ویژه مسلمانان شناختن ابعاد و زوایاى برنامه هاى متعالى اسلام و آگاهى از اهداف و انگیزه هاى آن ضرورتى انکارناپذیر است تا بتوانند با معرفت کامل به اندیشه هاى آسمانى آن آگاه شده و دستوراتش را عمل کنند.

 

وی با اشاره به اینکه نظامی کارآمد و موفق است که ابزار تبلیغاتی کارآمدی داشته باشد، عنوان کرد: در عصر حاضر که استکبار جهانی تمامی توان خود را برای تهی کردن نسل های این انقلاب، به ویژه نسل جدید از انقلاب و ارزش های دینی و اسلامی به کار گرفته اند، بر همگان است که با احساس وظیفه و تکلیف، به تقویت پایه های تقوا و تعهد در این مرز و بوم بپردازند.

 

حجت الاسلام دهقان خاطرنشان کرد: بر همین اساس، یکم تیرماه به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) سازمان تبلیغات اسلامی تاسیس و این روز در تقویم انقلاب به روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی نامیده شد.

 

وی ادامه داد:  از مهمترین وظیفه هایی که این نهاد انقلابی دارد این است که با برنامه های دقیق، نیازهای نسل جوان و تمامی اقشار جامعه را شناسایی کرده و در راه دین باوری و خودباوری آنان، تلاش کند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم در پایان از زحمت ها و تلاش های خالصانه و جهادگرانه ائمه محترم جمعه، ائمه محترم جماعات مساجد، مداحان و ذاکران اهل بیت علیهم السلام، مدیران موسسات و خانه های قرآنی و سایر فعالان عرصه تبلیغ دینی قدردانی کرد و گفت: از خدای بزرگ مدد می طلبیم که بتوانیم در رشد شکوفایی معنوی در جامعه دینی قدم موثری برداشته و مصباح هدایتی برای آنهایی که می خواهند فرهنگ دین را اجرا کنند باشیم .

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی تبلیغ و اطلاع رسانی دینی سازمان تبلیغات اسلامی فارس سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال تبلیغاتی کاندیداها در اینستاگرام /آقای کاندیدا از سرود انتخاباتی خود رونمایی کرد /کاندیدای لنجان: ادب را رعایت کنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تا برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم زمان اندکی باقی نمانده است و کاندیداهای ۲۲ حوزه انتخابات که نتواستند پیروزی خود را در مرحله اول نهایی کنند، برای کسب آرای مردم و رسیدن به کرسی های سبز بهارستان، عَلم تبلیغات را برپا کردند و از هر فرصتی برای تبلیغ خود استفاده می‌کنند. از همین روی کافی است نگاهی به اینستاگرام بیاندازید و هشتگ #انتخابات مجلس را جستجو کنید، با انواع عکس‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی کاندیداها مواجه می‌شوید که حتی از پلتفرم‌های فیلتر شده به عنوان بستری برای تبلیغ استفاده می‌کنند.

سرود انتخاباتی آقای کاندیدا

یکی از کاندیداهایی که به شدت در حوزه تبلیغات فعال بوده و فیلم‌ها و تیزرهای تبلیغاتی آن در اینستاگرام دست به دست می‌شود، مربوط به هادی هاشمی نیا، کاندیدای انتخابات در حوزه انتخابیه خرم آباد است که حتی برخی او را یکی از پدیده های انتخابات امسال معرفی می‌کنند. فیلم‌های او در دور اول انتخابات هم جنجال برانگیز شده بود.

گفتنی است که هاشمی نیا کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم بود و نتوانست به ساختمان هرمی شکل بهارستان پا بگذارد.

تاکید آقای کاندیدا بر رعایت اخلاق

اکبر پولادی، کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه لنجان، از دیگر چهره‌هایی است که تبلیغات زیادی را در فضای مجازی انجام می‌دهد. او در دور اول رقابت‌های انتخاباتی توانست در مقابل رقیب خود حسین رجایی ۱۰ هزار و ۷۳ رأی کسب کند. او در این فیلم تبلیغاتی بر رعایت ادب تاکید می کند.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904220

دیگر خبرها

  • تسویه ۲۰ همتی با بانک‌ها از طریق واریز و برداشت/ کارنامه موفق مدیریت شهری در اداره پایتخت
  • جنجال تبلیغاتی کاندیداها در اینستاگرام /آقای کاندیدا از سرود انتخاباتی خود رونمایی کرد /کاندیدای لنجان: ادب را رعایت کنید
  • اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / اعلام زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی
  • انتشار اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی اعلام شد
  • اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • ۸ صبح فردا زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد
  • موفقیت معلمان در تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی است
  • مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب شد
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد