Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، خلیل عوض زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: نیرو‌های عملیاتی این شرکت با همکاری عوامل قضایی و انتظامی طی روز گذشته در یک اقدام سراسری در شهر‌های زابل، زاهدان، ایرانشهر، کنارک، راسک، سرباز و خاش موفق به کشف ۴۵ دستگاه ماینر غیرمجاز رمز ارز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اجرای این مانور در راستای طرح‌های قبلی و در خصوص مبارزه با فعالیت‌های غیرقانونی مراکز استخراج ارز دیجیتال بوده گفت: با توجه به میزان بالای برق مصرفی ماینر‌ها و در راستای تأمین برق پایدار مشترکین مسکونی و مراکز درمانی، هیچ گونه اغماضی در خصوص فعالیت‌های غیرمجاز مراکز ارز دیجیتال از سوی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان صورت نخواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه شناسایی این تعداد مرکز رمز ارز از طریق گزارش‌های مردمی انجام شده است، گفت: عموم هم استانی‌ها می‌توانند اطلاعات خود درباره استفاده غیرمجاز از برق، برای استخراج رمز ارز را در سامانه "سمات" یا تماس با دفتر حراست شرکت توزیع برق استان به شماره ۳۱۱۳۷۱۰۴ و یا سامانه ۱۲۱ ثبت کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اطلاعات هموطنانی که گزارش مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز را اعلام می‌کنند، کاملا محرمانه است افزود: در صورت معرفی و کشف این مراکز، افراد می‌توانند تا سقف ۲۰ میلیون تومان پاداش طبق دستورالعمل بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت برق توزیع برق دستگاه رمز قوه قضائیه سیستان و بلوچستان شرکت توزیع رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد