Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@22:05:43 GMT

برگزاری آموزش‌های مجازی ورزش‌های رزمی در همدان

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۷۷۴۳

برگزاری آموزش‌های مجازی ورزش‌های رزمی در همدان

ایسنا/همدان رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان همدان از تقاضای برگزاری مسابقات رزمی کشوری و چندین مسابقه استانی اداره کل ورزش خبر داد و گفت:باشگاه‌های رزمی ما بیش از یک سال‌و نیم تعطیل است اما آموزش‌ها را به‌صورت مجازی برگزار می‌کنیم تا آمادگی جسمانی پابرجا باقی بماند .

حمید گلی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: در این دوسالی که با ویروس کرونا مواجه هستیم، آموزش‌های کافی را به مربی‌ها داده‌ایم و فقط منتظر دستور اداره کل ورزش و جوانان هستیم تا بتوانیم آموزش و تمرینات خود را با رعایت و قوانین پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری برگزار کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیأت رزمی یادآور شد: ما می‌توانیم این آموزش‌ها را به‌صورت خصوصی و نیمه خصوصی هم برگزار کنیم اما همه این موارد با دستور وزارت اداره کل ورزش انجام می‌گیرد.

گلی‌پور خاطرنشان کرد: تا این لحظه یک یا دو مسابقه فرم به صورت مجازی برگزار کردیم و برای اینکه انگیزه و آمادگی جسمانی افراد پایین و از بین نرود هر جمعه همایش پیاده‌روی و حرکت‌های وزنی در فضای باز انجام می‌دهیم که در حدود ۴۰۰ نفر در این همایش در رده‌های سنی مختلفی حضور پیدا می‌کنند .

وی با بیان اینکه ورزش رزمی خواهان زیادی دارد به‌‎ویژه برای نوجوانان جذاب و دیدنی است، افزود: هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان پر جمعیت‌ترین هیأت رزمی است اما با وضعیت کنونی ثبت‌نام زیادی انجام نمی‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورزش هاي رزمي کروناویروس تعطیلی باشگاه ها استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد گفت: ۲ هزار و ۹۲۱ نفر در آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش در مهاباد همزمان با سراسر کشور باهم رقابت کردند.

خضری تصریح کرد: در حوزه امتحانی دانشگاه آزاد، هزار و ۷۵۱ نفر و در حوزه امتحانی آموزش و پرورش نیز هزار و ۱۷۰ نفر شرکت کردد که در مجموع از این تعداد ۶۳ درصد خانم و مابقی آقایان هستند.

شایان ذکر است، آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش که مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به امروز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

در آزمون مشاغل کیفیت بخشی، حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور  از سطح کشور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

نتیجه آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت + سوابق
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند