Web Analytics Made Easy - Statcounter

عظیم جزیده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی تیم ملی والیبال مقابل لهستان گفت: هفته پایانی مسابقات بسیار مهم و حائز اهمیت است. دو بازی آخر مهم است که بازیکنان با تمام وجود و پتانسیل بازی کنند. تیم ملی شرایط بسیار سختی دارد، باخت‌ها از نظر روانی شاکله تیم را به هم ریخته است اما هنوز به این موضوع واقف هستم که هدف اصلی تیم ملی والیبال ایران المپیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم ملی والیبال ادامه داد: نباید با باخت‌ها ذهنیت تیم ملی و خودمان را تخریب کنیم. متأسفانه انتقاداتی درباره بازیکنان و تیم ملی انجام می‌شود که زمان مناسبی برای آن نیست حتی زمان مناسب برای انتقادات خوب هم نیست. تمام انتقادها باید بعد از المپیک گفته شود.

وی افزود: از نظر روانی افکار مربی و بازیکنان تیم ملی را تخریب کرده‌اند. شاید بهتر است کمی فرهنگ انتقادات خود را تغییر دهیم. پیام‌های بدی برای تیم ملی ارسال می‌شود. به ویژه مربیانی که خودشان را به عنوان کارشناس نشان می‌دهند بیشترین شیطنت‌ها را انجام می‌دهند. هدف سرمربی تیم ملی برای المپیک است حتی اگر تمامی بازی‌ها را واگذار کنیم.

جزیره اظهار داشت: نسلی را در حال پرورش هستیم که همین نسل، سه تیم ملی را تشکیل می‌دهد و شخصیت تیم ملی را بالا برده است. چرا الکنو در ست‌ها و بازی‌هایی که می‌توانست در شرایطی تایم استراحت تقاضا دهد و یا اینکه بازیکن را تعویض کند این کار را انجام نداد، آیا الکنو نمی‌داند باید چنین کاری انجام دهد؟ بهتر است به تصمیمات سرمربی تیم ملی و اهدافی که دارد احترام بگذاریم و تا پایان المپیک صبر کنیم.

وی درباره بازی امروز مقابل لهستان گفت: ملی پوشان امروز با تمام قدرت وارد سالن خواهند شد هر اتفاقی که می‌خواهد رخ دهد. اگر بازی پایانی خود را با پیروزی به اتمام برسانیم از نظر روانی تیم ملی در شرایط خوبی قرار خواهد گرفت و ریکاوری ذهنی انجام خواهد شد. فقط از نظر ذهنی مردم و کارشناسان باید تیم ملی را حمایت کند چرا که بلافاصله پس از لیگ ملت‌ها بازی‌های المپیک را در پیش داریم و هدف اصلی ما المپیک توکیو می‌باشد.

کد خبر 5241618 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: عظیم جزیده تیم ملی والیبال ایران والیبال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران المپیک 2020 توکیو تیم ملی فوتسال ایران مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر کشتی فرنگی لیگ ملت های والیبال دراگان اسکوچیچ سوپرجام فوتبال فرهاد مجیدی فوتسال تیم ملی والیبال تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید به سهمیه المپیک برسیم

سرمربی تیم ملی والیبال پس از ورود به تهران گفت: یک هدف بزرگ داریم و آن کسب سهمیه المپیک است، روی آن متمرکز هستیم و آن را به دست می‌آوریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، موریس موتا پائز پس از ورود به تهران اظهار کرد: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران مهم است، یاد دارم که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که من می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، افزود: امیدوارم که در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد؟ چه کسی مربی است؟ چه بازیکنانی حضور دارند؟ اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعاً باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست دهیم و باید متمرکز پیش رویم، چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

به گزارش ایمنا، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیر سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

منبع: ایرنا کد خبر 747548

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • واکنش عبادی‌پور به رد کردن پیراهن تیم ملی توسط موسوی
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است