Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز جمعه به دلیل مثبت شدن تست کرونای تمامی اعضای تیم ملی فرنگی جوانان، اردوی این تیم لغو شد

مثبت شدن ۳۰ نمونه کرونای کشتی‌گیران در چند روز اخیر باعث تغییر آزمایشگاه شد که تکرار تست‌ها در آزمایشگاه جدید نیز همان تعداد مثبت را نشان می‌داد.

به گزارش طرفداری و به تسنیم، روز جمعه به دلیل مثبت شدن تست کرونای تمامی اعضای تیم ملی فرنگی جوانان، اردوی این تیم لغو شد، البته روح‌الله میکائیلی سرمربی این تیم تأکید کرد که نه خودش و نه هیچ‌یک از شاگردانش علائمی نداشته‌اند، هر چند که گفته می‌شود عدد مشخص شده در تست نشان می‌دهد میزان درگیری تعدادی از آنها به ویروس، بیشتر از حالت خفیف است اما با توجه به قدرت بدنی و آمادگی جسمانی ورزشکاران، خوشبختانه دچار مشکل نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اعلام شد که تست کرونای 8 نفر از اعضای تیم ملی آلیش بانوان مثبت و به همین دلیل برگزاری اردوی این تیم در خانه کشتی توفیق جهانبخت لغو شده است.

تعداد نمونه مثبت کووید - 19 در اردوی دو تیم جوانان فرنگی و آلیش بانوان باعث شد که از اعضای تیم بانوان بار دیگر توسط آزمایشگاه جدید نمونه‌گیری شود که عینا همه نمونه‌های قبلی مثبت بود.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با صادق ورمزیار: محمد صادقی سه گل به بایرن مونیخ زد؛ دروازه با حضور عابدزاده کوچک می شد فرهاد مجیدی خطاب به معاون وزیر ورزش: هر کاری کنید، تیم من می برد مهاجم استقلال جواب مهاجم پرسپولیس را داد احتمال انتقال اشرف حکیمی به پاری سن ژرمن طی 72 ساعت آینده چهره 11 تیم از 16 تیم پایانی یورو 2020 مشخص شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تست کرونای اعضای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مثبت خبر؛ اخبار خوب هفته در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان در بخش مثبت خبر، طرح‌هایی که به رفع مشکلات مردم و توسعه پایدار استان سمنان منجر می‌شود بازگو خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد (عکس)
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • مثبت خبر؛ اخبار خوب هفته در استان سمنان
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد