Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@13:39:22 GMT

کلیدهای تدبیر به زودی می‌آید

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۸۰۰۵

کلیدهای تدبیر به زودی می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر تدبیرهای کلیدی، مجموعه چند جلدی است که به نقد عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم در قالب طنزپرداخته است این مجموعه که توسط طنزپردازان باشگاه طنز انقلاب اسلامی نوشته شده است با عنوان‌های «به عقب برنمی‌گردیم» نوشته محمدامین میمندیان، «تدبیرهای کلیدی» نوشته امین صالحی، «گینفش» نوشته امین شفیعی، «پروپوزارت» به قلم فاطمه سادات علوی و «تاریخ با تک ماده» به قلم محمدحسن کوره‌پز به زودی روانه بازار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرضا شهبازی طنزپرداز و مدیر سایت راه راه و مجری تلویزیون در این باره می‌گوید:

«فوق فوقش یکی دو ماه دیگر عمر دولت تدبیر و امید تمام می‌شود. اما بعید است حالا حالا تاثیرات فعالیت هشت ساله این دولت فخیمه روی زندگی ما تمام شود.
از اقتصاد و فرهنگ گرفته تا سیاست و ورزش و... سالها می‌توان چشم چرخواند و گله به گله رد پای این دولت را دید.
بنابراین هیچ عجیب نیست حالا که این دولت ما را ول نمی‌کند، ما هم او را ول نکنیم. اصلا اگر قرار باشد یکجا ول کنمان اتصالی کند همینجاست که باید دقیق شویم و ببینیم که چطور شد اینجوری شد و چه چیزهایی گفتند و چه کارهایی کردند تا بقول قدیمی‌ها گذشته، بشود چراغ راه آینده‌مان.
این مجموعه کتاب تلاشیست در همین راستا. گفتیم مروری داشته باشیم بر گفته‌ها و کرده‌های دولت تدبیر و امید و برای اینکه خیلی حرصمان در نیاید، این کار را در قالب طنز انجام دهیم تا راحت‌تر هضم شود.
این مجموعه را بخوانید و اگر راه داد بخندید و اگر شد عبرت بگیرید.»

«تدبیرهای کلیدی»، مجموعه چند جلدی است که به نقد عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم در قالب طنزپرداخته است این مجموعه که توسط طنزپردازان باشگاه طنز انقلاب‌اسلامی نوشته شده، به زودی توسط انتشارات شهیدکاظمی روانه بازار می‌گردد.

کد خبر 5241661 مصطفی وثوق کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: انتشارات شهید کاظمی باشگاه طنز انقلاب اسلامی امین صالحی امین شفیعی محمدرضا شهبازی انتخابات 1400 تازه های نشر معرفی کتاب پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران انتشارات سمت امام رضا ع شهید چمران معرفی نشریات تمدید فراخوان سید عباس صالحی سیدابراهیم رئیسی دفاع مقدس جنگ تحمیلی نقد کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاد مطهری شهید راه تدبیر و تفکر است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیر و معلمان مدرسه شبانه روزی سعادت شهرستان دیلم به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم با تبریک این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری گفت: استاد شهید مرتضی مطهری شهید راه تدبر و تفکر است و هر مطلبی که این شهید در گذشته نگاشته است امروزه نیز در همه محافل و مدارس مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم منزلت و جایگاه معلم در اجتماع را رفیع خواند و اظهار داشت: شما عهده دار مسئولیتی هستید که هم می‌تواند خانواده و هم اجتماع را تحت تأثیر قرار دهد و مسئولیت سنگین‌تری که بر دوش شما قرار دارد تقویت باورهای دینی و ارزشهای اسلامی در دانش آموزان است.

فرماندار دیلم خاطر نشان کرد: رسالت شما معلمان بسیار مهم و تأثیر گذار است و آموزش و پرورش از مهمترین نهادهایی است که تعالی، رشد و توسعه هر جامعه در گرو آن است.

وی در پایان با بیان اینکه فرهنگیان بزرگترین خدمت را نسبت به اجتماع خود انجام می‌دهند یادآور شد: معلمان با تلاش و زحمت خالصانه نسل جدید و کادر آینده انقلاب را تربیت می‌کنند و همه ما مسئولان قدردان آنها هستیم.

کد خبر 6094205

دیگر خبرها

  • گاردین: سعودی‌ها «پلن ب» را برای معامله کلیدی با آمریکا روی میز دارند
  • بازدید بلینکن از یک گذرگاه کلیدی در غزه
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • استاد مطهری شهید راه تدبیر و تفکر است
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • حسن تدبیر دانشجویان عمره‌گزار را در اولویت قرار دهید
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • ضرورت اولویت قرار دادن حسن تدبیر دانشجویان عمره‌گزار