Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:30:42 GMT

یاران عشق به دنبال دست‌هایی برای فشردن

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۸۲۱۰

یاران عشق به دنبال دست‌هایی برای فشردن

ایسنا/فارس نیکوکاران بنیاد غیردولتی "یاران عشق" با هدف تجهیز خانه‌های بهداشت در مناطق محروم و افراد کمتر برخوردار ایران وارد میدان شده‌اند و به دنبال دست‌هایی هستند که دست آنان را به یاری بفشارند.

نیکوکاران بنیاد غیردولتی یاران عشق که در گام اول هدف را تامین اندام‌های مصنوعی برای کودکان معلولی بود که توانایی مالی تامین این اقلام را ندارند، حالا و در گام دوم هدفشان تجهیز خانه‌های بهداشت در استان سیستان و بلوچستان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بنیاد در جشن ۵ هزار تومانی خردادماه امسال موفق شد ۷۳۲ میلیون و ۷۳۳ هزار تومان کمک‌های خُرد خیران و نیکوکاران را طی ۵ روز جمع آوری کرده و برای تهیه اندام مصنوعی کودکان و نوجوانان نیازمند صرف کند.

جشن ۵ هزار تومانی تیرماه این بیناد نیز از امروز، اول تیرماه ۱۴۰۰، آغاز شده است و مانند مرحله قبل، برای ۵ روز ادامه خواهد داشت.

این بار اما آنها به تجهیز خانه‌های بهداشت استانی می‌اندیشند که توانمند شدنشان منجر به ارتقاء کارآمدی در ارائه خدمات به شهروندان کمتر برخوردار مناطق روستایی استان سیستان و بلوچستان منجر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، خرید تجهیزات اولیه خانه بهداشت، گسترش سطح سلامت در سیستان و بلوچستان و افزایش همدلی و هم افزایی هموطنان از اهداف این مشارکت خداپسندانه است.

نیک اندیشان و نیکوکاران می‌توانند از طریق فضای مجازی، مسیر را تا رساندن کمک‌های خود به "یاران عشق" در شیراز دنبال کنند. مسیری که افراد خیرخواه را به راه‌های ارتباطی با این بنیاد، هدایت خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمک های مردمی استان سیستان و بلوچستان یاران عشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر اسدی شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان که به منظور ارتقا و توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه انجام شد، بر اهمیت صلح و سازش و نقش ستاد ملی صبر در جامعه تاکید کرد.

وی افزود: استقبال مردم استان از ایده‌ها و طرح‌های ستاد ملی صبر بسیار پر رنگ بوده و مردم به صورت خودجوش برای حل اختلاف به صلحیاران مراجعه می‌کنند.

معاون حل اختلاف دادگستری کردستان مراجعه مردم به صلحیاران را در صلح و سازش بسیاری از دعاوی موثر دانست و اعلام کرد: مردم با مراجعه به صلح یاران زمینه سازش در مورد شکابات خود را فراهم کرده‌اند.

اسدی به برنامه‌های ستاد ملی صبر در استان‌ها پرداخت و خاطرنشان کرد: از برنامه‌های ستاد ملی صبر تشکیل هیات‌های صلح در مساجد و تکایا و جذب افراد توانمند و ساماندهی صلحیاران است.

وی اضافه کرد: این مهم تا ساماندهی و تشکیل هیات‌های صلح در تمامی مساجد و اماکن مقدسه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6092631

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۵۱ باب خانه بهداشت کارگری در مناطق صنعتی اصفهان ساخته شد
  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • حمایت از تحقیقات ریسک‌پذیر و خطرپذیر نخبگان
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند