Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@06:15:55 GMT

ایتالیایی ها ماسک را برمی‌دارند

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۸۴۷۹

ایتالیایی ها ماسک را برمی‌دارند

 

به گزارش  تابناک به نقل از این خبرگزاری ایتالیایی، «لوئیجی دی مایو» وزیر امور خارجه ایتالیا در پایان نشست روز گذشته (دوشنبه) وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ در مورد تصمیم قریب الوقوع کشورش برای برداشتن لزوم استفاده از ماسک در مکان های عمومی آن را "نشانه بزرگی برای کل اروپا" دانست و گفت: «می خواهد در این مرحله پیش قدم باشد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «این یک لحظه اساسی برای شروع دوباره در ایتالیا و کل اروپا است».

کشورهایی مانند فرانسه، آلمان، لوکزامبورگ و بلژیک پیش از این لزوم استفاده از ماسک را در خارج از منزل حذف کرده بودند.

از زمان شیوع کووید-۱۹ در فوریه سال ۲۰۲۰ (اسفند ۹۸) ایتالیا نخستین کشور اروپایی بود که نخستین فرد مبتلا به ویروس کرونا را شناسایی و سپس بیشترین آمار مرگ و میر را پس از انگلیس از آن خود کرد. اما با آغاز واکسیناسیون علیه کرونا در زمستان ۲۰۲۰ که تاکنون نزدیک به ۲۷ درصد جمعیت این کشور ۶۰ میلیونی را شامل شده، روند ابتلا به این بیماری کاهشی بوده است.

منبع: ایرنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی وزیر امور خارجه ایتالیا ماسک ایتالیا انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه روز کاری شلوغ خود در گامبیا پس از سخنرانی در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر امور خارجه بنگلادش ملاقات و گفت و گو کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از صبح امروز با سامح شکری وزیر خارجه مصر، رنتو مارسودی وزیر خارجه اندونزی، فیصل بن فرحان وزیر خارجه پادشاهی عربستان سعودی و هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه دیدار کرد.

کد خبر 6096688 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • سرنوشت پاریس و دورتموند در دست داور ایتالیایی
  • تاکید عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس فوری در غزه
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • تصاویری از دیدار وزرای امور خارجه ایران و عربستان
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا / واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا/ واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد