Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - کنسرسیوم کشوری پنج دانشگاه "تهران، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، علوم پزشکی ایران و علوم پزشکی تهران" در جزیره کیش تشکیل می شود
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در جلسه ای با حضور روسای پردیس دانشگاه های برتر جزیره کیش از برنامه ریزی مدون به منظور تشکیل کنسرسیوم کشوری با حضور پنج دانشگاه برتر ایران در جزیره کیش خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در این جلسه؛ اجرای طرح کنسرسیوم کشوری را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد کیش ضمن حمایت از این طرح ارزشمند علمی، بر تقویت جایگاه و نقش دانشگاه های برتر کشور در این طرح تاكید دارد.
به گفته پورعلی با تشریح وظایف و منابع این کنسرسیوم و نقش شورای راهبردی بین المللی سازی منطقه آموزش کیش می توان گام موثری در این حوزه برداشت.
محمد حسین نکوفر مدیر روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و دبیر کنسرسیوم کشوری پنج دانشگاه برتر با ارائه گزارشی جامع از اقدامات که مسئولان دانشگاه های مادر در تهران انجام داده اند گفت: مصوبات اجرایی جلسات کنسرسیوم کشوری فرصت خوبی برای سرعت بخشیدن به این طرح ارزشمند است.
نکوفر در ادامه سخنان خود افزود: ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه مناطق آزاد زمینه ساز تحقق طرح های کاربردی از جمله تشکیل کنسرسیوم کشوری پنج دانشگاه برتر در جزیره کیش است.
نکوفر همچنین جذب دانشجویان خارجی و برگزاری دوره های مشترک کوتاه مدت را از اهداف این کنسرسیوم در کیش دانست و تاکید کرد: برگزاری رشته های مشترک میان چند دانشگاه؛ مورد استقبال دانشگاه‌های خارجی و دانشجویان متقاضی از کشورهای مختلف قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: با توجه به ساز و کار وزارتخانه های علوم و بهداشت و درمان در ایران، ماموریت کنسرسیوم در شاخه بین الملل و دانشجوی خارجی مسیر هموار تری خواهد داشت.
شایان ذکر است در این جلسه روسای پردیس های برتر دانشگاه ها به بررسی رشته های مشترک در مقاطع تحصیلی مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا پرداختند که این رشته ها پس از اخذ مجوزهای لازم به صورت مدارک مشترک دانشگاهی صادر شده از دانشگاههای جزیره کیش ارائه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد کیش پنج دانشگاه برتر جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان سقز با حضور ۱۶ گروه برگزار شد و در این جشنواره گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با کار خوانش نمایشنامه سحوری اثر استاد قطب‌الدین صادقی حضور پیدا کرد و توانست با کسب جوایز رتبه نخست موسیقی و صحنه‌خوانی توسط نوید شفیعی، مقام اول کارگردانی توسط سارو رحیمی و مقام اول بازیگری توسط سهند سوران سقزی، و در مجموع مقام اول گروهی را کسب و به‌عنوان نماینده استان کردستان به جشنواره کشوری مونولوگ راه پیدا کند.

اجرای گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به‌عنوان نماینده تمام اجرا‌های صورت گرفته در میراث فرهنگی و موزه شهرستان سقز قرار گرفت.این جشنواره با حضور داوران ملی و استانی همچون آقای افشین خدری به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • آیا « راه حل دو کشوری » میان فلسطین و اسرائیل ممکن است؟/ چالش های پیش روی کشور مستقل فلسطین چیست؟
  • راهیابی تیم «وعده صادق» دانشگاه آزاد ممسنی به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی
  • دانشگاه آزاد اسلامی نخبگان منطقه را در مسئله تقریب مذاهب جمع کند