Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش مازندران تأکید کرد، این مجموعه درباره رأی دیدار پیکان - سایپا ما خود را مکلف به تمکین قانون می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسن رنگرز درباره مراسم رونمایی از تندیس چند قهرمان و پیشکسوت در کمیته ملی المپیک، عنوان کرد: آیینی درخور و شایسته انجام شده و این اتفاق بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم موزه بتواند بیش از گذشته ورزش کشور را به تصویر بکشد.

وی درباره وضعیت چمن ورزشگاه شهید وطنی، تصریح کرد: نساجی ظرفیت زیادی داشته و سبقه خوبی دارد. سکوهای ورزشگاه وطنی را ساختیم و کار آن تمام شده، امیدواریم تیرماه شاهد افتتاحیه باشیم تا این ورزشگاه میزبان طرفداران نساجی باشد. چمن طبیعی مستلزم کار زیادی است، یک ماه پیش نساجی در نامه‌ای مکتوب تقاضای تعویض چمن را داشت تا استانداردهای سازمان لیگ را داشته باشد. ابلاغ اعتبار آمده، امیدواریم چمن مصنوعی با استانداردها فراهم شود.

مدیرکل ورزش مازندران درباره هزینه انجام این کار گفت: در استادیوم وطنی زیرساخت وجود دارد اما باید تغییراتی در زهکشی صورت بگیرد. قیمت‌ها متفاوت است و ما باید این موضوع را در مناقصه بگذاریم. اعداد و ارقام متفاوت بوده که نزدیک به 3 تا 4 میلیارد تومان است. اداره کل مازندران آمادگی تعویض چمن را به هر شکلی که باشگاه بخواهد دارد اما نساجی خواسته که چمن مصنوعی باشد.

رنگرز درباره رای دیدار پیکان و سایپا و متضرر شدن نساجی از این بابت، گفت: ما خودمان را مکلف به تمکین قانون می‌دانیم. هر چه قانون تکلیف کند ما آماده پذیرش آن را داریم.

وی درباره اینکه برخی برای کسب آرا از نفوذشان در هیئت رئیسه به نفع خود استفاده می‌کنند، تصریح کرد: ما به حرف‌های درگوشی توجهی نداریم و آیین نامه مبنای عمل است. ما اعتراض خود را گفته‌ایم، هر چه کمیته انضباطی ابلاغ کند تمکین می‌کنیم.

پیروزی پرگل فولاد مقابل نساجی در دیداری دوستانه

 

انتهای پیام/
 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد تیم فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت سپاهان و نساجی رد شد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان در روز بیستم فروردین ماه سال جاری در چارچوب دیداری از هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. در این بازی نماینده آبادان با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد، اما باشگاه سپاهان بابت استفاده رقیب از مهاجم غیرمجاز شکایت کرد. کمیته انضباطی رای خود را در این پرونده به شرح زیر اعلام کرد:

 در خصوص شکایت باشگاه سپاهان علیه باشگاه صنعت نفت آبادان مبنی بر استفاده از بازیکن غیر مجاز به نام آقای ابوباکار تراولی در بازی مورخ ۱۳۰۳/۱/۲۰ دو تیم از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور با این توضیح که بر اساس بند ۲-۲-۲ دستورالعمل جذب مربیان و بازیکنان خارجی در صورت تمایل تیم‌های داخلی در به کارگیری بازیکنان خارجی آفریقایی غیر مطرح در بند ۲-۲ لازم است بازیکنی که در دو سال قبل از انعقاد قرارداد با تیم ایرانی سابقه حداقل ۴ بازی رسمی و دوستانه ملی در کارنامه خود دارد برگزیده شود و بازیکن مذکور نیز با توجه به اینکه گامبیایی می‌باشد مشمول این مقررات بوده در حالی که فاقد چنین سابقه‌ای می‌باشد و تعداد بازی ملی او طی دو سال اخیر تنها دو عدد بوده است.

با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به دفاعیات باشگاه صنعت نفت آبادان و نیز پاسخ استعلام به عمل آمده از سازمان لیگ فوتبال و همچنین پاسخ استعلام صورت گرفته از طریق دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال از فدراسیون فوتبال کشور سوئد و اصله به این کمیته طی نامه شماره ۱۴۰۳۱۱۴۳۱ مورخ ۱۴۰۳/۱/۲۸ که بیانگر وجود سابقه ۹ بازی در سال ۲۰۲۲ و ۲ بازی در سال ۲۰۲۳ برای بازیکن مورد شکایت در لیگ فوتبال کشور سوئد می‌باشد و نیز ITC مورخ ۵ مارچ ۲۰۲۴ صادره از کشور سوئد در خصوص این بازیکن و با لحاظ اینکه طبق بند -۲-۵-۲ از دستور العمل جذب بازیکنان و مربیان خارجی مصوب ۱۴۰۰/۵/۱۷ هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که حاکم بر موضوع می‌باشد آن دسته از بازیکنانی که در دو فصل گذشته مسابقات برخی کشور‌های اروپایی از جمله سوئد در صورتی که حداقل در هشت مسابقه از مسابقات رسمی باشگاه سابق در بالاترین لیگ سراسری و جام حذفی آن کشور بازی کرده باشند می‌توانند با باشگاه‌های لیگ برتر کشور قرارداد منعقد نمایند در نتیجه بازیکن ابوبا کار تراولی نیز مشمول این بند از دستورالعمل بوده و قرارداد منعقده با ایشان نیز منطبق با مقررات ابلاغی تشخیص و در نتیجه به لحاظ عدم احراز تخلف موضوع ماده ۶۱ مقررات انضباطی مسند به ماده ۹۵ این مقررات حکم بر برائت صادر می‌گردد.

در خصوص شکایت باشگاه نساجی مازندران علیه باشگاه صنعت نفت و بازیکن آقای ابوباکار تراولی با طرح ادعای مشابه فوق نیز با توجه به اینکه بازی دو تیم در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ برگزار و شکایت باشگاه نساجی بر اساس استعلام به عمل آمده از سازمان لیگ در تاریخ ۱۴۰۳/۱/۱۵ مطرح شده است در نتیجه صرف نظر از صحت و سقم موضوع به لحاظ طرح شکایت خارج از مهلت مقرر ۲۴ ساعت مستند به مواد ۲۵ و ۹۰ مقررات انضباطی قرار توقف رسیدگی صادر می‌گردد. رای صادره ظرف مدت هفت روز قابل تجدید نظر خواهد بود.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • موافقت با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین