Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «سهیل مهدی» امروز (سه‌شنبه) در گفت و گوی رادیویی درباره حمله به اتوبوس باشگاه پرسپولیس در اصفهان بیان داشت: مسیر اتوبوس در یک اتوبان بود و نارنجک‌های دستی از بالای یک پل به سمت آنها پرتاب شد و خدا را شکر با توجه به سرعت اتوبوس، اتفاق بدتری برای پرسپولیس و فوتبال ایران رخ نداد.

او ادامه داد: سعی داشتیم این حادثه را در اصفهان مدیریت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه بازی نیز برگزار شد و با پیگیری به عمل آمده، دو نوجوان زیر ۱۸ ساله دستگیر شد و به ارکان قضایی تحویل داده شدند. 

مهدی در مورد این دو نوجوان تصریح کرد: آنها اهل حومه اصفهان بودند. گزارش پلیس را به دقت نخواندم اما باشگاه‌های ذوب آهن و سپاهان از این موضوع ناراحت شدند. در خصوص رای کمیته انضباطی نیز باید بگویم که آنها مستقل از سازمان لیگ هستند و ما از روند کاری آنها خبر نداریم.

وی همچنین در خصوص قطع شدن برق ورزشگاه آزادی در دیدار استقلال و پدیده اظهار داشت: فرسوده شدن زیرساخت‌های موجود در هر فصل مشکلاتی به وجود می‌آورد. ورزشگاه آزادی پایگاه ملی ما بوده و همه نفرات آن به صورت شبانه‌روزی در آن مشغول فعالیت هستند. انصاف نیست که برخی موضوعات مانند قطعی برق مطرح شود.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس از دیدارهای مُعوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور سوم خرداد در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد. 

قبل از آغاز این دیدار و در حالی که اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس به سمت ورزشگاه فولادشهر در حال حرکت بود، چند ترقه توسط عوامل ناشناس از بالای پل عابر پیاده منتهی به جاده فولادشهر به سمت اتوبوس پرتاب که باعث شکستن شیشه‌های جلو و عقب آن شد. این اتفاق، مصدومیت بازیکنان و عوامل فنی پرسپولیس را دربرنداشت و این تیم بعد از این واقعه به سمت ورزشگاه فولادشهر حرکت کرد.

طبق اخبار رسیده، عوامل پرتاب کننده ترقه بعد از ارتکاب این عمل از صحنه متواری شدند و هویت آنها هنوز مشخص نشده است.

این حادثه در حالی رُخ داد که ۲ هفته پیش نیز دیدار سپاهان با پرسپولیس در اصفهان با حواشی زیادی همراه بود که به صدور احکامی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای هر ۲ تیم منجر شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس اصفهان لیگ برتر فوتبال اصفهان باشگاه پرسپولیس سهیل مهدی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز با حضور مردم هنردوست اصفهانی، پیکر مرتضی شفیعی (رهبر و بنیانگذار ارکستر ملی موسیقی اصفهان) تشییع و در قطعه نام‌آوران باغ رضوان به خاک سپرده شد.

مرتضی شفیعی در سن ۴۰ سالگی به دلیل ابتلاء به بیماری کبد در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز درگذشت.

این هنرمند اصفهانی سابقه نوازندگی در ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، همکاری با ارکستر سمفونیک کنسرواتوآر چایکفسکی مسکو را داشت.

مرحوم شفیعی، ارکستر ملی اصفهان را در سال ۸۳ راه‌اندازی کرد و در سال ۹۱ رتبه نخست جایزه جشنواره موسیقی فجر را به دست آورده بود.

همکاری با خوانندگانی چون علیرضا قربانی و سالار عقیلی در کارنامه مرحوم شفیعی وجود دارد.

شفیعی نوازندگی را نزد استادانی، چون هوییک باغومیان، ابراهیم لطفی، علی‌رحیمیان، ربکا هافمن، روبن گوسمیان و آهنگسازی را نزد لوریس چکنواریان، کامبیز روش‌روان، منوچهر صحرایی، امیر اسلامی و ولادیمر خوستیف آموزش دیده بود.

کد خبر 6091896

دیگر خبرها

  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد