Web Analytics Made Easy - Statcounter

از شایعه تا واقعیت: از صبح امروز خبری با عنوان «هواپیمای لوکس؛ هدیه  امیر قطر به ابراهیم رئیسی» در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی درحال دست به دست شدن است.

در جزئیات این خبر آمده است: تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر یک ایرباس لوکس مدل A380 به ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب ایران هدیه داد. پیش از این نیز، او یک فروند هواپیمای لوکس ۴۰۰ میلیون دلاری را به عنوان هدیه ویژه به رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه هدیه داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما منبع این خبر که اکثر رسانه‌ها به آن استناد کردند سایت مباشر العرب بوده که خبر را با استناد به تصویری منتسب به توییتر فارس‌بین‌الملل منتشر کرده. اما نکته قابل تامل آن است که این خبر جعلی از توییتر فارس بین الملل با تصویری از عین الاسد فوتوشاپ(دستکاری) شده است. 

 

درواقع درحالی که روز گذشته فارس، خبری را با عنوان «صابرین نیوز» از حمله موشکی به پایگاه هوایی عین‌الاسد در غرب عراق که در اختیار نیروهای آمریکایی است، خبر داد با تصویری از پایگاه عین‌الاسد توییت کرد بود، این سودجویان خبر جعلی هدیه هواپیمای تجملی به رئیسی را با همان تصویر پاشگاه خبری عین‌الاسد جعل کردند!

 

 

در واقع این خبر جعلی با تصویر خبر 

 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: از شایعه تا واقعیت امیر قطر عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آوازخوانی صادق بوقی در هواپیمای تهران به استانبول!

تعداد بازدید : 3332 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9979 ۶ صادق بوقی هنگام پرواز تهران به استانبول به درخواست مسافران، ترانه معروف رشتی «او او او» را خواند که باعث به وجد آمدن مسافران شد و مسافران با او همراهی کردند. این لحظات بامزه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیمای تهران به استانبول!
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • از پروژه هواپیمای ۷۲ نفره چه خبر؟
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره | ویدئو
  • پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • رقم هدیه روز معلم مشخص شد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده