Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عزیزی گفت: قصه گویی یکی از رویکردهای مهم تربیتی برای انتقال مفاهیم دینی به کودکان و نوجوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «جابر عزیزی» در آئین اختتامیه اولین جشنواره قصه گویی قرآنی شهرستان بیله سوار گفت: قصه گویی یکی از رویکردهای مهم تربیتی برای انتقال مفاهیم دینی به کودکان و نوجوانان است که باید از این ابزار هنری به خوبی توسط نهادهای فرهنگی از جمله کانون های مساجد انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: قصه گویی یک رویکرد و فضای پندآموزانه برای کودکان ایجاد می کند که می توند زمینه ساز ترویج اخلاق، تربیت دینی و آموزش باشد.

 

وی ادامه داد: در حوزه تربیتی و برای انتقال مفاهیم و آموزه های دینی نیازمند رویکرد استفاده از ابزارهای همچون قصه گویی هستیم تا بتوانیم کودکان را جذب فعالیت های دینی کنیم.

 

حجت الاسلام عزیزی خاطر نشان کرد: قصه های جذاب و دلپسند از دیگر عواملی است که می توانند در تحقق این مهم به مبلغان این فرهنگ کمک کند و باید به محتوای مطالب بیش از پیش توجه جدی شود.

 

امام جمعه شهرستان بیله سوار اظهار داشت: هم اکنون نویسندگان برجسته ای در کشور حضور دارند که با غنابخشی به محتوای کتاب کودکان توانسته اند آثار خوبی را تولید و به جامعه ارائه دهند.

 

در پایان این مراسم از منتخبان اولین جشنواره قصه گویی قرآنی شهرستان بیله سوار با اهدای لوح تقدیر و اهدایی تقدیر و تجلیل شد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه بیله سوار قصه گویی کودکانه شهرستان بیله سوار جشنواره قصه گویی اردبیل برای انتقال مفاهیم شهرستان بیله سوار قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر کل انتقال خون استان در دیدار با محمد رضا صباغیان، نماینده مردم شهرستان مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مروست در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتقال خون یزد به لحاظ خدمت رسانی، فنی و تخصصی و علمی جزو استان‌های برتر کشور است تصریح داشت: یزدی‌ها در زمینه اهدای خون در بین سه استان برتر کشور قرار دارند و در زمینه اهدای خون مستمر جزو برترین‌های کشور هستند.
دکتر سیدمحمدرضا آقائی میبدی از سازمان انتقال خون به عنوان یک سازمان حیاتی در جامعه یاد کرد و گفت: سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد و تنها ارگان تامین کننده خون و فرآورده‌های خون سازمان انتقال خون می‌باشد.
آقائی ضمن تشریح گزارشی از وضعیت اهدای خون در شهرستان‌های مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مروست گفت: امیدواریم با مساعدت مسئولان به زودی مشکلات و موانع موجود در بحث اهدای خون مرتفع شود.
 محمد رضا صباغیان، نماینده مردم شهرستان مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مروست در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر بابت طرز نگرش توسعه اهدای خون در شهرستان‌ها گفت: مطالبه مردم شهرستان جهت اهدای خون یکی از کوچک‌ترین مطالبات آنهاست و این امری است که باید هر چه سریعتر پیگیری و همچنین مشکلات نیز با کمک استان و مسئولان شهرستان مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند