Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:24:15 GMT

برگزاری جشن ولادت امام رضا(ع) در ۴۰مسجد شیراز

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۹۲۷۳

برگزاری جشن ولادت امام رضا(ع) در ۴۰مسجد شیراز

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمیدرضا حدائق پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) اظهار کرد: حضرت در روایتی در جمع اصحاب خود می‌فرمایند ای شیعیان بدانید بد ترین افراد کسانی هستند که سه ویژگی در زندگی آنها وجود داشته باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: حضرت رضا (ع) می‌فرمایند بدترین مردم کسانی هستند که بدترین ویژگی آنان این است که نسبت به دیگر افراد (برادران و خواهران دینی) بی تفاوت هستند، اگر کسی چنین بود حضرت می‌فرماید جزو بدترین افراد است، باید سعی کنیم به اندازه خود در حل گرفتاری‌های بردران خود کوشا باشیم، همچنین در این خصوص مشاهده کردیم که مردم در ایام کرونا فعالیت‌های بسیاری برای رفع نیاز مردم انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس مسائل مذهبی عنوان کرد: همچنین امام صادق (ع) فرمودند اگر ۶۰ نفر وارد مسیر و واسطه در امر صدقه شوند آن ثواب نفر نخست به آخرین نفر نیز داده می‌شود، در جریان کرونا شاهد بودیم طلاب جهادی که وارد در عرصه تغسیل وتدفین اموات کرونایی شدند کار بزرگی را انجام دادند که به صورت جهادی و قربه الله آمدند و در صدد این بودند که خیرشان به دیگران برسد.

وی خاطرنشان کرد: کمک خیر نباید حتماً به صورت مالی باشد، بلکه باید با آبرو و جان خود انفاق را انجام داد، همچنین دومین ویژگی که حضرت رضا (ع) فرمود از بدترین خصلت‌ها است تک خوری است و سومین مورد آن دسته از افرادی است که با زیر دست خود بد رفتاری می‌کند در حالات مرحوم امام حاج عیسی نقل می‌کند که یکبار نشد امام به من امر کنند اگر چیزی می‌خواستند می‌فرمودند آب هم داریم، آب هم هست.

حجت الاسلام حدائق گفت: ائمه جماعات قرارگاه عمار جشن میلاد حضرت رضا (ع) را در ۴۰ مسجد برگزار کردند که مدیحه سرایی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مسابقه و اهدا جوایز به افرادی که نام آنان رضا (ع) بود از جمله بخشی از برنامه‌های آنان بوده است.

کد خبر 5241743

منبع: مهر

کلیدواژه: میلاد امام رضا ع شیراز انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها شورای شهر کرمانشاه انتخابات انتخابات شورای شهر و روستا رای گیری گرگان نتایج شمارش آرا سیدابراهیم رئیسی بوشهر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع)در ایلام

دریافت 21 MB

فیلم: لیلا کایی

کد خبر 6096211

دیگر خبرها

  • سرزمین آفتاب در سالروز شهادت ششمین اختر آسمان ولادت غرق ماتم است
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه
  • عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع)در ایلام
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول