Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران با بیان اینکه به دنبال بخشی از بازار ‌عراق هستیم، گفت: توجه ویژه به ظرفیت مرز باشماق می‌تواند راه توسعه و پیشرفت و ترقی معیشت استان کردستان باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج، احمد ذاکری پیش‌از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر گمرکات استان کردستان که در این شهر برگزار شد، اظهار داشت: گمرک در بحث اقتصاد و معیشت مردم کشور تأثیرگذاری صددرصدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گمرک همه بخش‌های زندگی مردم از اقتصادی تا فرهنگی را پوشش می‌دهد که خود تصدیقی بر تأثیرگذاری این سازمان در کشور است.

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران با بیان اینکه با استفاده درست از فرصت‌ها، می‌توان بخشی از بازار کشور عراق را در دست بگیریم، به کشاورزی بودن کردستان اشاره کرد و گفت: توجه ویژه به مرز باشماق می‌تواند راه توسعه، پیشرفت و ترقی معیشت استان کردستان باشد.

وی با ذکر اینکه هرچه در مرزها بسترسازی مناسب‌تر باشد از فرصت‌ها بیشتر استفاده می‌شود، اذعان کرد: کارکنان گمرک در ادارات و محیط کار وضعیت مناسبی ندارند.

وی با اشاره به اینکه مرز پرویزخان استان کرمانشاه نیز از اهمیت خاصی برای گمرک برخوردار است، اظهار کرد: هرمدیر برای ارتقاء سطح کیفی و کمی کارکرد خود برنامه‌هایی دارد که باید آن را عملی کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران یادآور شد: در بحث سامانه تجارت در دهه گذشته کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است.

تکذیب ترخیص محموله بزرگ لوازم خانگی خارجی از گمرک شهید رجایی /حمایت از تولید داخل با جدیت دنبال می‌شودوزارت اقتصاد شفاف سازی کند؛از شوک تورمی ابتدای سال تا بلاتکلیفی مهمترین گمرک هوایی کشور

«مصطفی خسروی»، مدیرکل حراست گمرک کشور نیز در این مراسم اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که ملت ایران همچنان با تمام وجود، پشتوانه محمکی برای نظام هستند.

وی با بیان اینکه سازمان گمرک به عنوان یک مرزبان اقتصاد در کشور فعالیت دارد، به ضرورت تحقق شعار سال اشاره کرد و افزود: باید برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب بیشترین تلاش را در گمرک داشته باشیم.

مدیرکل حراست گمرک کشور با اشاره به اینکه در چند سال گذشته هوشمندسازی در گمرک بسیار موفق و مؤثر بوده است، تصریح کرد: باید موانع پیش‌روی تولید با این هوشمندسازی برداشته شود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات بختیار رحمانی‌پور مدیرکل پیشین گمرکات استان کردستان تقدیر و «خلیل حیدری» مسئولیت این حوزه را بر عهده گرفت.

انتهیا پیام/487/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد استان کردستان گمرک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر نیچروان بارزانی به تهران

وبگاه «روداو» گزارش داد نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق قرار است روز یکشنبه برای دیدار با مقام‌های ارشد ایران به تهران سفر کند.

به گزارش مشرق، این پنجمین سفر بارزانی به ایران طی ده سال گذشته است و او قرار است در سفر جدید با برخی از مقام‌های ایران از جمله «سید علی خامنه‌ای»، رهبر معظم انقلاب اسلامی، «ابراهیم رئیسی»، رئیس‌جمهور ایران و «محمد باقر قالیباف»، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کند.

سفر پیشین نیجروان بارزانی به ایران در مرداد ماه سال ۱۴۰۰ (آگوست ۲۰۲۱) برای شرکت در مراسم تحلیف آیت‌الله رئیسی اتفاق افتاده بود.

روداو نوشته ایران و منطقه کردستان عراق روابط خوبی با یکدیگر دارند و بارزانی در همایشی در ماه آوریل در سلیمانیه گفت که ایران در موفقیت اقتصادی این منطقه نقش داشته است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد
  • «بارزانی» با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • چرا سفر «نیچروان بارزانی» به ایران مهم است؟
  • بارزانی به دیدار رئیسی رفت + تصاویر
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد
  • سفر نیچروان بارزانی به تهران
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است