Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@03:54:48 GMT

افتتاح کلینیک حقوقی کودک در گرگان

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۹۴۳۱

افتتاح کلینیک حقوقی کودک در گرگان

هاشمیان کلینیک حقوقی کودک امروز(سه شنبه ۱ تیر) در پارک جنگلی ناهارخوران گرگان گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، «هادی هاشمیان» گفت: این مرکز به منظور نظارت و پیگیری حقوق کودکان و نوجوانان راه اندازی شده است.

 

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: کارشناسان این مرکز برنامه های مصوب برای کودکان و نوجوانان در دستگاه های اجرایی را بررسی و در صورت قصور مدیران و بی توجهی به امور کودکان با دستور دادستان علیه آنان اقامه دعوی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: علاوه بر این در این مرکز  مشاوران حقوقی و روانشناسان از دادسرای گرگان و اداره های بهزیستی و سایر دستگاه های امدادرسان حضور دارند و کارهای مشاوره ای و حقوقی به مراجعان ارائه می کنند.

 

هاشمیان افزود: سمن ها هم همکاری تنگاتنگی با این دفتر دارند و  موارد کودک آزاری را گزارش می کنند.

 

وی گفت: مردم می توانند گزارش های کودک آزاری را به شماره ۰۹۳۹۶۵۰۸۳۷۳ این دفتر پیامک کنند.

 

این دفتر به جز روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ در طبقه اول نمازخانه دور میدان پارک جنگلی ناهارخوران پطدیرای مراجعان است.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: کلینیک حقوقی کودک رئیس کل دادگستری گلستان هادی هاشمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل استاندارد استان گفت: برای تعامل و همکاری هر چه بیشتر میان اداره کل استاندارد و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی استان، چهارمین دفتر استاندارد و استانداردسازی در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان افتتاح شد.
مهدی پژوهش ارتباط بین نهاد‌های دولتی و مراکز دانشگاهی و علمی را برای سرعت بخشیدن به سیر پیشرفت و تعالی کشور لازم دانست و افزود: بر اساس مصوبات شورای عالی استاندارد استان و شورای سیاست‌گذاری تدوین و ترویج استاندارد، در این مراکز، دفاتر ارتباط با استاندارد راه‌اندازی و تفاهم نامه‌های همکاری منعقد می‌شود.
وی افزود: از اهداف مهم این دفاتر، آگاه‌سازی و آموزش همگانی در خصوص استاندارد، مشارکت در فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی استاندارد‌های پژوهش محور ملی و بین المللی، عضویت در کمیته‌های فنی متناظر به عنوان یک عضو فعال در بررسی پیش نویس استاندارد‌ها و ارائه نظرات اصلاحی، ترویج استاندارد‌ها و ارتباط مستقیم کارشناسان استاندارد، دانشجویان و پژوهشگران با این دفتر است.

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • هزاران کودک بی سرپرست و پناهجو در اروپا ناپدید شده اند
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال در اروپا
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه