Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بوکس مدعی است بعد از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نگاه به بوکس کشورمان عوض شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا استکی سرمربی تیم بوکس کشورمان درباره کسب سهمیه این رشته در المپیک توکیو اظهار داشت: اگر مسابقات قهرمانی فرانسه ابطال نمی‌شد با پنج تا شش سهمیه به المپیک اعزام می‌شدیم، اما الان با دو‌ نفر می‌رویم که هر دو، بوکسورهای قابلی هستند و امیدواریم در المپیک بهترین باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه درباره اینکه ازبکستان و قزاقستان حریفان اصلی ایران در المپیک هستند، افزود: بین شش نفر اول دنیا چهار نفر آسیایی هستند و بوکسورهای ازبکستان و قزاقستان هم جزو آنها. در اردن،  قزاق‌ها را بردیم. ما دو باخت و دو برد داشتیم که یک باخت نزدیک بود. ما مشکل داوری در بوکس داریم، نه بازیکن قزاق. قزاق‌ها لابی قوی دارند و فدراسیون جهانی دست آنهاست.

سرمربی تیم ملی بوکس تأکید کرد: در اردوی ازبکستان چیزی کم نداشتیم و شرایط‌مان خوب بود. ازبک‌ها حمایت‌های خوبی دارند، هزینه‌ای متقبل نمی‌شوند و دغدغه مالی ندارند. امیدوارم تدبیری در تمام رشته‌ها اندیشیده شود که قهرمانان ما هم دغدغه مالی نداشته باشند.

استکی تصریح کرد: از زمان حضور صالحی امیری در کمیته ملی المپیک دغدغه نداشته‌ایم و همه چیز نسبتاً خوب بوده است. امیدوارم در المپیک هم بدرخشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که بوکس چقدر شانس کسب مدال در المپیک دارد، گفت: روحیاتم به گونه‌ای است که نمی‌خواهم فقط شرکت‌کننده باشیم. در مدت دو ساله حضورم در تیم ملی تا کسب مدال جهانی پیش رفتیم. در مسابقات کسب سهمیه اردن سه سهمیه گرفتیم که دو سهمیه به ما دادند. بعد به کرونا خوردیم و بعد از آن اردوهای خوبی داشتیم. ما در قهرمانی آسیا هم درخشیدیم. جدا از بحث مدال شیوه بچه‌ها طوری بود که نگاه‌ها به بوکس ایران عوض شد. ما به توکیو می‌رویم تا بهترین عملکرد فنی و بدنی را داشته باشیم اما در نهایت همه چیز دست خداست.

قرارداد سرمربی تیم ملی بوکس تمدید شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی بوکس ایران علیرضا استکی بوکس ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد تیم ملی بوکس ایران علیرضا استکی بوکس سرمربی تیم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر

محمد نبی رضایی قایقران و ایمان پورعزیز مربی تیم ملی پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا در مسابقات قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در بابلسر مورد استقبال قرار گرفتند.

آئین استقبال رضایی و پورعزیز با حضور مردم و مسئولان در میدان بسیج بابلسر برگزار شد.

محمدنبی رضایی با مربیگری ایمان پورعزیز در مسابقات قایقرانی آب‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس که در شهر توکیو ژاپن برگزار شد در ماده ۱۰۰۰ متر تک نفره کانوی کانادایی مدال طلا گرفت.

رضایی پس از عبدالله موحد و مهدی طلوتی سومین ورزشکار المپیکی تاریخ ورزش بابلسر است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس