Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:39:04 GMT

طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی در کرمان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۹۵۷۱

طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی در کرمان آغاز شد

ایسنا/کرمان سرپرست پلیس راهور استان کرمان از آغاز اجرای طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی توقیف شده در پارکینگ های پلیس راهور این استان خبر داد و گفت: این طرح ۱۸ خردادماه تا ۲۸ مردادماه ادامه دارد.

سرهنگ "امیر معین الدینی " امروز یکم تیرماه در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه در راستای اجرای طرح ترخیص فوق العاده خودروهای توقیفی گفت: ۳ هزار و ۸۰۰ خودرو در پارکینگ های کل استان تو قیف است و تمام این تعداد خورد و شرایط ترخیص را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس راهور استان کرمان با تاکید بر اطلاع رسانی اجرای طرح ترخیص فوق العاده خودروهایی توقیفی در بازه زمانی ۱۸ خردادماه تا ۲۸ مردادماه خاطرنشان کرد: خودرو های توقیفی شامل خودروهای که دستور قضائی، اجرائیات دادگستری و مواد مخدر را دارند شامل این طرح نمی شود و ابتدا باید این مشکل برطرف شود تا شامل این طرح شوند.

معین الدینی با اشاره به اینکه خودروهای توقیفی شامل خودروهای به صورت عادی توسط پلیس راهور بدلیل تخلفات راهنمایی و رانندگی عدم گواهینامه مجاز، عدم بیمه نامه شخص ثالث و...می باشد، افزود: توقیف خودرو به علت عدم گواهینامه معتبر می توانند بامعرفی شخص دیگر با داشتن گواهینامه معتبر جهت ترخیص خودرو خود اقدام کند و همچنین در خصوص عدم بیمه نامه ثالث بدون بیمه نامه خودرو ترخیص و می توان از مزایای تقسیط بیمه با توجه به نامه توقیف خودرو به صورت یک ساله بهره ببرد.

سرپرست پلیس راهور استان کرمان یکی از مزایای این طرح را بخشودگی نصف جرائم و تخلفات خودروها عنوان کرد و ادامه داد: برای ترخیص خودرو نیاز به حضور در راهنمایی و رانندگی نیست.

وی تصریح کرد: برای سهولت و دسترسی راحت متقاصیان تمام کاربران دفاتر پلیس +۱۰ آموزش های لازم را گذرانده اند و تمامی دفاتر پلیس +۱۰ آماده ارائه خدمت به متقاضیان می باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به سوالات خبرنگاران مبنی بر تبیین و تشریح پیاده سازی این طرح پاسخ داد و گفت: اپلیکیشن "پلیس من" راه اندازی و بروز است و شرایط ترخیص در این اپلیکیشن نیز مهیا شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی کرمان ترخیص خودرو پليس راهور ترخیص خودرو پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند

هیات سرمایه‌گذاری تایلند (BOI) اعلام کرد که چری اتومبیل، شرکت خودروسازی چین کارخانه‌ای در تایلند راه‌اندازی خواهد کرد که خودروهایی را برای بازارهای داخلی و صادراتی تولید خواهد کرد و تولید آن در سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، ناریت تردستیراسوکدی، دبیر کل هیئت سرمایه‌گذاری تایلند اظهار کرد که پیش‌بینی می‌شود این تاسیسات ۵۰ هزار خودروی الکتریکی و هیبریدی در فاز اول تا سال ۲۰۲۵  تولید کند و تا سال ۲۰۲۸ تولید را به ۸۰ هزار خودرو افزایش دهد.

هیات سرمایه‌گذاری تایلند عنوان کرد که چری اتومبیل، هشتمین خودروساز چینی خواهد بود که یک کارخانه تولیدی در تایلند راه‌اندازی می‌کند و به سایرین از جمله بی‌وای‌دی، گریت وال موتورز و چانگان موتورز می‌پیوندد.

تایلند یک مرکز مونتاژ و صادرات خودرو منطقه‌ای است که مدت‌هاست تحت سلطه برندهای ژاپنی مانند تویوتا موتورز و هوندا موتورز بوده است اما در سال‌های اخیر، یارانه‌های دولتی و مشوق‌های مالیاتی برای وسایل نقلیه الکتریکی موجی از سرمایه‌گذاری را از چین به راه انداخته است که خودروسازان آن بیش از ۱.۴۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

طبق گزارش رویترز، تایلند قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ حدود یک سوم تولید سالانه ۲.۵ میلیون خودروی خود را به خودروهای برقی تبدیل کند.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند