Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان پیش ازظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت روز تبلیغ و اطلاغ رسانی دینی با بیان اینکه همه کسانی که در معرفی و تبلیغ دین نقش دارند، باید مورد توجه و تکریم قرار گیرند، افزود: یک بانوی مازندران به عنوان فعال فرهنگی کشوری به مناسبت روز تبلیغ تقدیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بااشاره به حماسه آفرینی مردم ایران در انتخابات افزود: به رغم آنکه همه مخالفان نظام، انتخابات را تحریم کردند، شاهد حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی بودیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران یادآور شد: مسائلی نظیر معیشتی، فضای کرونایی، اختلالات ساعت اولیه رأی گیری، قطع و اختلال در برق و عوامل دیگر مانع از حضور مردم نشد و با پیگیری و مظلومانه مقام معظم رهبری سبب شد تا شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق رأی باشیم.

حجت الاسلام شکریان با بیان اینکه باید برای برخی سیاسیون که با صندوق قهر کردند و رأی ندادند، تأسف خورد، گفت: به رغم همه مسائل، مردم پای صحنه و میدان آمدند و حضور یافتند.

وی با عنوان اینکه با انتخابات و انتخاب حجت الاسلام رئیسی امید در دل‌های مردم زنده شد، افزود: در ایام ولادت حضرت امام رضا (ع)، هشتمین رئیس جمهور کشور انتخابات شد و امیدواریم زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج باشیم.

اعزام دو هزار و ۴۰۰ مبلغ در ماه رمضان

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از تلاش‌های اصحاب رسانه برای حضور حداکثری و بصیرت بخشی تقدیر کرد و با اشاره به اقدامات تبلیغات اسلامی مازندران در مناسبت‌های مختلف از جمله ماه رمضان گفت: رمضان ماه جاری دو هزار و ۴۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان اعزام شده است.

وی با اظهار اینکه ستاد عملیات انتخابات در تبلیغات اسلامی مازندران شکل گرفت، افزود: از ظرفیت مراکز قرآنی، مداحان، بانوان و غیره برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی استفاده شده است.

وی آمادگی برای عملیات اربعین و محرم را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و گفت: مردم به اربعین امید دارند و امیدواریم ویروس کرونا فروکش کند و مردم بتوانند در اربعین شرکت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به مسائل اولویت دار استان مازندران اشاره کرد و گفت: گردشگری، و جمیت شناور، تحکیم بنیان خانواده، تربیت و توانمندسازی مشاوران و مربیان امور خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی از جمله مسائل به شمار می‌رود.

وی راهبری مسائل فضای مجازی را به عنوان کلان مسئله در استان مازندران مطرح کرد و گفت: توجه به تشکل‌های تخصصی و میان تخصصی را برای ترویج و نشر ارزش‌های اسلامی امری ضروری است.

حجت الاسلام شکریان به پویش مهرواره محله همدل در استان اشاره و اضافه کرد: در این طرح نسبت به شناسایی مسائل محلات و رفع آن اقدام می‌شود و در استان مازندران سه هزار مسئله ثبت شده است.

کد خبر 5241730

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری تبلیغ دینی تبلیغات اسلامی مازندران انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها شورای شهر کرمانشاه انتخابات انتخابات شورای شهر و روستا رای گیری گرگان نتایج شمارش آرا سیدابراهیم رئیسی بوشهر ایلام تبلیغات اسلامی مازندران حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز شد.

به گزارش ایسنا، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت  ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳ /۰۲ /۱۴۰۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ /۰۲ /۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب  می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه  تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی