Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@16:02:04 GMT

مهلت ثبت‌نام دهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۹۹۸۸

مهلت ثبت‌نام دهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان تمدید شد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس مهلت ثبت‌نام در دهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم توسط شورای عالی قرآن تمدید شد.

بنا بر اعلام دبیرخانه ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم در پی درخواست‌های مکرر متقاضیان، مهلت ثبت‌نام و ارسال اثر در دهمین دوره ارزیابی، تا پایان روز شنبه ۵ تیر۱۴۰۰ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تاریخ مذکور هیچ اثری از سوی دبیرخانه ارزیابی دریافت نخواهد شد.

 

 

شرکت‌کنندگان با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن به نشانی quranshora.ir ، بخش سامانه جامع ارزیابی جهت ثبت‌نام اقدام کنند. شرکت‌کنندگان باید پس از ثبت‌نام، ضمن مطالعه دقیق آیین‌نامه مرحله ورودی، قطعات تلاوت و سایر آثار مورد درخواست را ارسال کنند.

شرکت‌کنندگان دوره نهم، نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و صرفاً با درج نام کاربری و کلمه عبور و ورود به پنل شخصی، می‌توانند نسبت به انتخاب درجه و گرایش خود اقدام کنند.

نتیجه آزمون مرحله ورودی دهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان، تیرماه سال جاری اعلام و سایر مراحل نیز مطابق تقویم اجرایی در سال ۱۴۰۰ ادامه می‌یابد.

اجرای طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم سال ۱۳۹۰ از سوی شورای توسعه فرهنگ قرآنی به شورای عالی قرآن واگذار شد و طی ۹ دوره برگزاری ده‌ها نفر موفق به اخذ مدارک درجات ۱ تا ۴ ارزیابی قاریان معادل دکتری تا کاردانی شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن کریم تمدید مهلت طرح ارزیابی قاریان قرآن شورای عالی قرآن قرائت ارزیابی قاریان و مدرسان دهمین دوره ارزیابی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت دریافت کالابرگ طرح فجرانه نوبت سوم تا جمعه تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی دانشی بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا سه به جای دریافت ۴۰۰ هزارتومان یارانه، ۶۲۰ هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزار تومان، ۵۲۰ هزار تومان یارانه دریافت خواهد کرد.

وی بیان داشت: تاکنون ۲۶۶ هزار و ۷۲۴ خانوار از این طرح بهره‌مند شده‌اند و ۶۵۲ میلیارد و ۲۷۷ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان نیز اعتبار در استان استفاده شده است.

دانشی تصریح کرد: خانوار دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان از جیب خود پرداخت کنند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان از محل اعتبار جدید دولت تأمین می‌شود.

کد خبر 6099751

دیگر خبرها

  • مهلت دریافت کالابرگ طرح فجرانه نوبت سوم تا جمعه تمدید شد
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ این مهلت تمدید نخواهد شد
  • مهلت نامزدهای انتخاباتی برای معرفی نمایندگان خود تمدید نمی‌شود
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت