Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک ترک میلان راهی رقیب همشهری می شود

هاکان چالهان اوعلو، هافبک 27 ساله تیم ملی ترکیه، قراردادش با میلان به پایان رسید اما پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه را نپذیرفت تا راهی اینتر شود.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، چالهان اوعلو که برای امضای قراردادی سه ساله با اینتر به توافق کامل دست یافته، امروز با حضور در شهر میلان در تست پزشکی اینتر شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می رود امروز پس از اتمام تست پزشکی، چالهان اوعلو قراردادش با اینتر را امضا کند. چالهان اوعلو سالانه 5 میلیون یورو دستمزد همراه با پاداشی 1 میلیون یورویی از اینتر دریافت می کند.

هاکان چالهان اوعلو در تست پزشکی اینتر حاضر شد غیر رسمی؛ هاکان چالهان اوعلو به اینتر پیوست

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس صادق ورمزیار در طرفداری: عابدزاده سلطان اذیت کردن مهاجم بود؛ به الدعایه راحت تر پنالتی زدم! خبرنگار عراقی: کی‌ روش پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی عراق را رد کرد مهاجم استقلال جواب مهاجم پرسپولیس را داد احتمال انتقال اشرف حکیمی به پاری سن ژرمن طی 72 ساعت آینده چهره 11 تیم از 16 تیم پایانی یورو 2020 مشخص شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هاکان چالهان اوعلو تست پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی میلان قرار گرفت و با پیروزی در دربی شهر میلان موفق شد قهرمانی‌اش در مسابقات این فصل لیگ ایتالیا را مسجل کند.

بازیکنان و هواداران این تیم از اینکه موفق شده بودند با پیروزی برابر حریف همشهری و قدیمی‌شان این قهرمانی را قطعی کنند بسیار خوشحال بودند و سر از پا نمی‌شناختند. خوشحالی هواداران این تیم به بیرون از ورزشگاه هم کشیده شد و تصاویر بسیاری از این جشن منتشر شد.

در یکی از تصاویری که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده مشخص است که هواداران اینتر در حال آتش زدن پیراهن میلان با نام ابراهیموویچ هستند تا خشم و ناراحتی‌شان از این ستاره سوئدی سابق را نشان دهند.

این بازیکن در دوران حضورش در فوتبال ایتالیا تجربه بازی در اینتر را هم داشت اما در سال ۲۰۲۲ موفق شد جام قهرمانی سری آ را با میلان به دست آورد و اظهارات تندی را علیه اینتر مطرح کرده بود که باعث ناراحتی هواداران این تیم شده بود و آنها به این شکل این اظهارات را جبران کردند.

دیگر خبرها

  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی