Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@16:06:17 GMT

غار علیصدر بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۰۲۲۷

غار علیصدر بازگشایی شد

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان با اشاره به اینکه غار علیصدر از امروز یکم تیرماه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت رسمی بازگشایی می‌شود، گفت: غار علیصدر تأثیر بسزایی در انتخاب همدان به عنوان مقصد گردشگران دارد.

مهدی مجیدی سه‌شنبه یکم تیرماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه غار علیصدر پس از هفت ماه تعطیلی دوباره پذیرای گردشگران خواهد بود، افزود: غار فردا میزبان پرچم امام‌رضا(ع) است، همچنین امیدواریم با حمایت‌های نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی شاهد روزهای بهتری برای این مجموعه و منطقه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه شرکت سیاحتی علیصدر ۱۵ ماه سخت را پشت سر گذاشته است، تصریح کرد: در سال‌های گذشته سالانه ۶۰۰ هزار از این اثر کم‌نظیر بازدید می‌کردند که در سال ۹۹ به ۸۰ هزار نفر رسید و ۸۵ درصد کاهش داشت.

مجیدی بیان کرد: در مدت تعطیلی غار علیصدر ۲۰ درصد از پرسنل رسمی بازنشست شدند و در کنار هزینه‌های جاری هزینه‌های سنوات را نیز پرداخت کردیم که تاکنون ۷۰ درصد آن انجام و مابقی به دلیل وضعیت مالی هنوز پرداخت نشده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته حمایت‌های خوبی از گردشگری صورت گرفت که پرداخت وام کرونایی از این دسته بود، خاطرنشان کرد: انتظار داریم وام‌ها حداقل یکسال استمهال شوند.

مجیدی مطرح کرد: سال گذشته کل درآمد از محل عباس‌آباد، غار علیصدر و اجاره اماکن ۷.۸ میلیارد تومان و هزینه‌ها ۱۳ میلیارد تومان بود بنابراین مجموعه زیان‌ده بود و امیدواریم میراث فرهنگی در این زمینه همکاری‌هایی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان با اشاره به اینکه سال گذشته ۹۰ درصد به بهره‌برداران علیصدر تخفیف داده شد، خاطرنشان کرد: هزینه غار در سال ۹۸، ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و در سال ۹۹، ۱۳ میلیارد تومان بود، علاوه بر این در دوران تعطیلی غار ۴۰ درصد از پرسنل به بیمه بیکاری معرفی شدند.

وی در رابطه با تعطیلی آژانس سیاحتی علیصدر هم توضیح داد: آژانس علیصدر هیأت مدیره جدا دارد و درآمد و ‌هزینه‌اش توازن نداشت و به عبارتی درآمد پاسخگوی هزینه‌ها نبود و پس از شیوع کروناویروس شرکت علیصدر قادر به تأمین هزینه‌ها و حمایت‌ مالی از آژانس نبود.

مجیدی با اعلام اینکه شرکت علیصدر سال گذشته هفت میلیارد زیان دیده است، گفت: با مصوبه هیأت مدیره فعالیت آژانس متوقف و نیروهایش به بیمه بیکاری معرفی شده‌اند.

وی در ادامه یادآور شد: از سال ۸۹ تا ۹۸ شرکت علیصدر بر اساس قانون مکلف به پرداخت هزینه اجاره به خزانه بوده است که تاکنون پرداخت نشده و در حال حاضر باید ۱۷ میلیارد تومان به حساب خزانه واریز کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری گردشگري غار عليصدر کروناویروس سیاحتی علیصدر میلیارد تومان غار علیصدر سال گذشته هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز معاملاتی گذشته برخی سهامداران درصدی به شرکت‌ها ورود و برخی از شرکت‌ها خارج شدند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این ورود و خروج‌ها بپردازیم. نکته مهم ورود و خروج سهامداران درصدی این بود که در روز معاملاتی گذشته ورود و خروج هایی بود که در فهرست سهامداران عمده ودی اتفاق افتاد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwm

دیگر خبرها

  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!
  • زور سرمایه به هنر نمی‌رسد
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه