Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد پورداود مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان از آغاز طرح سنج سلامت جسمانی و آمادگی ۳۲ هزار نوآموز استان همدان خبر داد.

او گفت: ۲۷  پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ثابت وسیار برای نوآموزان این استان اختصاص یافته است.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به هدف از طرح سنج سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی سلامت دانش آموزان است، افزود: در پایگاه سنجش علاوه بر انجام مراقبت بهداشتی، وضعیت بینایی وشنوایی آمادگی تحصیلی نو آموزان بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پور داود ادامه داد: همچنین معاینات پزشکی، واکسیناسیون، مراقبت‌های دهان و دندان با الویت سلامت فیشور سیلنت (دهانه شویه) در خانه‌های بهداشت، پایگاه ها  و مراکز خدمات جامع سلامت صورت گرفته و در سامانه سیب ثبت می‌شود.

او بیان کرد:پایگاه‌های سنج سلامت با ده تا دوازده نفر از کادر درمان از ساعت ۸صبح تا یک بعد ظهر آماده خدمت رسانی هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان خاطر نشان کرد: نوبت دهی به نوآموزان به گونه‌ای است که از شلوغی جمعیت در پایگاه‌ها جلوگیری می‌شود و ضد عفونی کردن آن برای سنجش دانش آموزان ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سنجش سلامت آموزش و پرورش استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در گرگان آیین متمرکز نواخته شدن زنگ سپاس در دبستان دخترانه هاجر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و تعدادی دیگر از مسئولان این سازمان برگزار شد.

در این مراسم با اهدای گل از معلمان قدردانی شد.

به گفته سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در هفته تجلیل از مقام معلم در تمامی مدارس از این بزرگواران قدردانی خواهد شد و دهیاران و شهرداران نیز در این راستا برنامه هایی خواهند داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • آزمایشگاه ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • آزمایشگاه های بالینی پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • روایت معلمی با عشق و ایثار فراوان
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری